Duracellgirl*prøver* Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Nå er jeg tilbake fra campingtur.. jeg fikk badet.. juhuuu.. fantastisk vær:) I går kveld kl 19 begynnte jeg få kraftige kynnere som varte i flere minutter, men de kom som perler på snor, rundt 3-5 min mellom dem... vi har nesten inne på tanken å reise hjem, ettersom campingplassen er 2 1/2 timer fra sykehuset,men jeg følte at det ikke skjedde noe så jeg tok sjansen å la meg for å prøve å sove.. det gikk bra og jeg våknet idag deilig uthvilt.Har hatt endel kraftige tak idag også,men ikke vondt. I ettermiddag kom plutselig svigermor bort tilmegå sa at nå har det skjedd noe her...... hun merket at magen min hadde synket drastisk siden igår.. hehe.. og det kjente jeg også, kjennes ut som om magen kan revne øverst når som helst. så det var nok litt modning som foregikk i går kveld g i natt.. Lurer fælt på når det virkelig setter inn.. er jo 11 dager igjen til terminen idag... guuuud som tiden flyr.
OnlyMe Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Din lille heldiggris;) Skulle ønske det nærmet seg her og... Nå er jeg lei, og det eneste som har skjedd i helgen er at jeg også har fått bl=( HVORFOR??? Er jo så nærmt, og kunne godt klart meg uten=( Hvor i landet campet du da?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 Huff da ikke bra det da. Vi er på en plass hvor svigerfar er vokst opp på. Ligger ved Randsfjorden. (Oppland, bjoneroa) Er ca 1 time og 20 min kjøring dit.. i feil rettning av sykehuset.. hehe.. og vi har 45 min til sykehuset hjemmenifra... litt småskummelt å være såååå langt unna sykehuset.. men skulle jeg få badet i år så måtte vi bare, hehe. Egentlig har jeg bestillt lillebror ut etter 50 årslaget til svigerfar som vi skal ha neste lørdag.... men nå har jeg ihvertfall fått badet og det var viktigest.. hehe.. han kan få grønt lys for å komme når han vil nå egentlig, hehe.
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Hørtes kjempekoselig ut med campingtur. Har ikke vært noen plass i sommer jeg, bare hjemme.. i helgene skjer det alltid lite her hjemme hos oss.. helgen går som regel ut på at sambo sitter og spiller på pc'n og jeg sover fordi jeg ikke har noe annet å gjøre.. idag gikk jeg tur alene... var borte 1,5 time ca...var knallsol ute og 22 grader... jeg får fnatt av å bare sitte inne.. men sambo ser ikke vitsen med å gå tur... så da tok jeg meg en tur alene... skal bli godt å få ut lillemor.. da får jeg på en måte selskap når jeg triller tur... blir vel alene det og...
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 koselig å se deg igjen duracellgirl!! Jeg har jo ikke vært på nett så veldig mye etter at jeg ble tobarnsmor..nok å gjøre med hund, hest og to barn i heimen...hihi :-)) Har lurt litt på hvordan det går med deg.. gleder du deg litt mer til fødsel nå?... Det går sikkert bra skal du se ;-)... håper at den samtalen du hadde med JM for en mnd siden satte litt ting på plass..... Ha en fortsatt fin kveld, å lykke til med fødsel!!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2007 Jo tusen takk *jumanji*fikk jente 31/5. Jeg fikk mye hjelp, har hatt 3 samtaler, overlegen skal overvåke fødselen uansett om han er på vakt eller ei og alle er klar over min situasjon på avdelingen, så jeg vet jeg kommer til å få bra oppfølling denne gangen. men plutselig en dag gikk det opp for meg at jeg bare vet at alle kommer til å hjelpe meg og stå på for å gi meg en bra opplevelse.. men angsten min er ikke borte... gradvis blir det bedre.. jeg gledermeg til det setter igang, at jeg kanskje får gått hjemme en stund før vi må på sykehuset... og jeg gleder meg til min søster skal komme så fort vi ringer å sier det startet... jeg gleder meg til det hele er over og jeg kan begynne på det nye kapittlet i livet mitt som 2 barns mamma. Sliter litt med å gledemeg til selve fødselen ennå... men jeg føler at det kommer seg. Ja jeg vil tro du har det travelt i heimen ja.. ikke bare bare med 2 barn, hund og hest... vi mangler hest men har en fisk da... hehe ikke helt det samme,men nesten. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå