mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Skal redigere, men får ikke den f....."hånda" bort.... Noen som vet hva jeg skal klikke på da?
Expat Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Adobe hva? Acrobat, Reader, Illustrator, photoshop?
*Milla74* Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Hei! Skal du redigere noe du har fått på Adobe reader, så er visst ikke det mulig. Det er et "bilde program" som gjør at materialet blir avlest i bilder, og det er hensikten. I vår bedrift brukes det til å sende ut anbud feks,fordi det ikke kan redigeres/endres/manipuleres. ....mener jeg å ha snappet opp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå