mamma til tre søte små:o) Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har 3 barn og blir ofte spurt om de har samme far og folk blir ofte sjokka da og mener det ikke er vanlig nå til dags. Mannen min har også blitt spurt om det. Er det virkelig så uvanlig å ha 3 eller flere barn med samme mann?
lille je Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har ett barn, mannen min har to:) Så hans barn har ikke samme mamma.
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har et barn i magen, og et på utsida, og de har ikke samme far.. MEN jeg ville ikke syns det var rart om jeg ble kjent med folk som hadde flere barn med samme far...? Det er vel like normalt som unormalt? Om det kan betegnes sånn...
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Da jeg fikk tredjemann var jeg 24år og gift. Gyn som opererte meg sa at han sjelden tok imot 3mann som hadde samme foreldre som sine eldre søsken. Var visst heller ikke så vanlig at man blir 3barns mor så tidlig der jeg fikk mine barn visst. Og ja...mange ser rart på meg da jeg sier at jeg har 3 små med en og samme mann og at vi er gift. Men men greit at noen følger "gamle" normaler enda!!! hehe
mammatil4gull Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 ja kjempe glad på deres veiene..skulle så indelig ønske det var meg for det føles kjempetøft og vente nr fire med nr fire ... og jeg sliter med om jeg skal beholde elelr avbryte om det blir for tøft eller vil en klare det ... grøss ...... men jeg blir ikke forundret at barn har samme far ....
celodi Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har 2 barn med min kjære samboer..Har også blitt spurt av flere om de har samme pappa.. Det er vist like vanlig begge deler nå for tiden=)
cheni Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har tre barn på 13, 11 og 2 år, og de har samme pappa.
Ta sats;-) Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har tre barn med samme mann, og er gift på 11. året. Siste barnet er attpåklatt, og jeg føler av og til at folk automatisk tenker at det barnet har en annen far... Så jeg hører vel snart til sjeldenheten ;-)
SnupsaTupsa Skrevet 22. juli 2007 #10 Skrevet 22. juli 2007 2 jenter med samme pappa ) aldri blitt spurt, men de er prikklike og bare 16 mnd mellom. Om jeg noensinne skal ha fler blir det leeenge til, så kanskje folk spør da? Aldri tenkt over, og aldri spurt noen om.
Dailis Skrevet 22. juli 2007 #11 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har fire med samme mann. Har blitt spurt noen ganger ja. Men de er så tett, tror kanskje jeg hadde fått flere spørsmål om det hadde vært langt i mellom.
blimbaby Skrevet 22. juli 2007 #13 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har tre med samme pappan.. og nå står bryllupet for tur... får ofte spmål om han er far til eldstejenta oxo... og enda er det bare 4 år fra eldste til yngste hos oss... Men så er vi ganske unge da..
Learning to fly Skrevet 22. juli 2007 #14 Skrevet 22. juli 2007 Barna er kun meg og min manns ja. Vi har tre barn sammen:) Ingen "andre barn".
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 22. juli 2007 #15 Skrevet 22. juli 2007 Alle fire har samme pappa, ja... ;0)
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #16 Skrevet 22. juli 2007 mine barn har både mamma og pappa, alle tre. Men to av døtrene mine er også så heldige å ha en herlig stefar, som jeg er gift med. Syns vinklingen på innlegget var noget snodig. Ikke føler jeg meg billig eller "moderne" for om jeg har en slik "ny" familie. Hadde jeg ikke truffet min mann, hadde jeg heller aldri fått flere barn og giftet meg. DA kunne jeg svart ja på spørsmålet ditt. Ikke alle som får forholdene sine til å fungere, skjønner du! Selv med hjelp utenfra så er det ikke alltid liv laga!! (takk og pris)!!
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 22. juli 2007 #18 Skrevet 22. juli 2007 vi har snart to. en gutt på 19 mnd og en liten jente i aug.. ja dem har samme far.. hvorfor skulle det være så rart?
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #19 Skrevet 22. juli 2007 det er jo stort sett de som HAR samme far på alle barna sine som svarer her, så om det skal sammenlignes noe så er ikke alle målgruppene representert her, ser jeg!
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #20 Skrevet 22. juli 2007 To barn, samme far. Han har ingen andre barn enn våre felles. Får av og til samme spørsmål selv, kanskje fordi jeg er en "ung" mor?
Trulte76 Skrevet 22. juli 2007 #21 Skrevet 22. juli 2007 er ikke uvanlig å ikke ha samme far..vri det heller sånn Ja jeg vet jo om flere jeg som har 3-4 ungermed samme far Er jo ikke uvanlig det Jeg har to med samme far..men er ikke sammen med barnefaren lengre da..
Hjertefamilien Skrevet 22. juli 2007 #22 Skrevet 22. juli 2007 jeg har 2 barn, samme pappa han har 2 barn, ikke med samme dame ingen felles jeg er en av 3 søstre, ingen har samme pappa :-)
er det muuulig Skrevet 22. juli 2007 #23 Skrevet 22. juli 2007 jeg har to og de har samme pappa....desverre er vi separert nå...men håper det ordner seg med oss igjen da.... jeg har flere ganger blitt spurt om de har samme far...og de har også reagert på det....og det er noe jeg synes er rart! kunne da ikke falle meg inn å spørre noen om ungene har samme far!! er noe jeg tar som en selvfølge så lenge de ikke sier noe som kan tolkes andre veien da....
ejiec++ Skrevet 22. juli 2007 #24 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har to barn med samme pappa, blir ofte også spurt siden det er 7 år mellom dem...
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #25 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har bare ett barn, men det er flere som har spurt om jeg og minstesøstern min er halvsøsken. Har to søsken ganske tett i alder med meg, og lillesøster er attpåklatt og 12 år yngre enn meg. Men vi har alle samme mamma og pappa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå