Gå til innhold

sender ut ett lite rop !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jentene "mine" fra dette "kullet" som var på bim,snart alenemorforumet.. samtidig med meg? hvor er dere blitt av, savner dere jeg:) om dere ser innlegget her, hvordan står det til med dere og de små??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har PM

Skrevet

du og

Skrevet

hei snuppa!!! vi har vært på hytta,, kom hjem i kveld:):) kordan er dt med deg og puppe-elskeren?? :)

Skrevet

but me is here of course :-)

• 1 måned senere...
Skrevet

ah dær er en del kjente ja:) men keiko da, hvor er hun blitt av?

Skrevet

Ja, hvor er Keiko??

Jeg er her iallefall, og jeg har det samme nicket som før også, sånn at jeg er lett å kjenne igjen i motsetning til visse andre ;-p

Meg og lille gull har det veldig bra, men akkurat nå er jeg inne i en voldsom "savner-Oslo-periode", så jeg går med en klump i magen hele tiden! Ellers koser vi oss med åpen barnehage, barseltreff (fra bim/dib) og familiebesøk. Bergen er en gaaanske kjedelig by når man ikke kjenner noen her, men ting tar seg vel opp snart håper jeg :)

Skrevet

ikke skyld på meg, jeg har vært tigern fram til for noen dager siden altså:)

ja keiko forsvant jo bare virker det som, har ikke sett henne siden bim dagene jeg:/

kjempebra at dere har det bra da:) det ordner seg vel etterhvert når du har fått tid til å bli kjente med flere og lille vokser seg mere til så det er mulig med litt barnepass så du kan komme deg litt ut alene også kanskje;)

Skrevet

Ja, for Bergen er jo en flott by! (Aldri bodd der, bare vært på besøk der et par ganger...) Samme med Trondheim, elsker Trondheim. Liker disse byene mye bedre enn Oslo...men bor jo her nede så da får jeg nøye meg med den:) Men trivdes veldig godt i Tr.heim ja...

Skrevet

hei hei..

er her jeg:))

er bare ikke så mye tid til å holde meg oppdatert her inne.. hvordan går det med deg og gullet ditt??

klem

Skrevet

ps. det er meg mimmib5, hihihi

Skrevet

koooosel, min dør er åpen om du vil besøke trhjem med gullet ditt vett;);)

Skrevet

tenkte akkurat på deg madam mim! hehe satt å tenkte at men mimmib5 da henne er det lenge siden man har hørt fra og plutselig skriver du jo:):)

går kjempebra med meg og gullet mittt:) enn med deg og lille?:) klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...