Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Litt intime detaljer her, men jeg må spørre... jeg har hatt soppinfeksjon før, men denne gangen var det litt annerledes og jeg lurer på om det var en soppinfeksjon eller noe annet. jeg hadde en blemme og var rød nedentil for noen dager siden. Litt utflod også, og vondt å late vannet. Jeg begynte på canesten og etter et par dager var det bedre. Nå er det helt bra igjen. Men var dette soppinfeksjon? den var i så fall innmari vond....
Bea80 & Gullgutten Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Hvis canestenen tok det, vil jeg tro det var sopp ja. Et lite tips til deg etter en soppinfeksjon, stryk alle trusene dine for å bli kvitt alle sopprester som kan sitte i undertøyet, det er ofte dette som gjør at man får det igjen og igjen.......
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Takk for tipset:o) Ja jeg håper det var det og ikke noe annet. synes bare det var så rart med blemme og at det var så sårt. Men som du skrive på ble det bra etter canesten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå