durdei Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Kan noen fortelle hva som skjedde på ungkaren sist mandag - reprise i ettermiddag? Fikk det ikke med meg. Skulle ta det opp idag, men noe galt skjedde og det ble ikke tatt opp.
mammatil4gull Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 så det i sta .. ho mørkhåret gikk ut og jen og sadie er videre ....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Hva er det han er prins av??
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Vet ikke helt om jeg skal tro på det at han er prins.. Virker som noe lureri, men en vet jo ikke. Tanken har bare slått meg...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Han har jo selv sagt hvordan det henger sammen, ikke særlig "glamorøst", egentlig... ;0) For noen århundrer siden var det vanlig for høye herre som f.eks. prester eller konger i Italia å dele ut adelige titler til høystående familier. Sånn hadde det seg at denne fyrens familie (husker ikke familienavnet) fikk tildelt prinse- og prinsessetitler. Disse går i arv i direkte linje ned i familien. Sånn var altså det, ikke noe lureri. Han kan vel neppe karakteriseres som en "skikkelig" prins..!
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Åja. Takk for opplysningen.. Hihi.. Borghese er han heter. Ganske hot spør du meg! Den første av ungkarene som faktisk er kjekk! De andre hadde jeg stått lett over..
moimoi Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Hot? Nei, æsj, han er ikke mye hot. Bollesveis med antydning til sleik og et nesegrev på størrelse med eifeltårnet. Nei han liker jeg ikke altså, ikke personlighetsmessig eller, men alikevel må jeg se på hehe, glad for at Lisa gikk ut da, han velger Sadie da, ikke at jeg veit det noe mer enn det jeg selv tror, men de viste at han satte ringen på fingeren hennes og det så ut som hendene til sadie hehehe... Sadie hadde sånne små hender og det har ikke jen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå