Gå til innhold

Noen som forstår seg på hund her..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg passer en hund om dagen, men lurer på noe. Får ikke tak i eieren, så jeg lurte på om kanskje noen her kunne hjelpe meg..?

Den driver og slikker meg oppetter beina hele tiden når jeg går med shorts. Orker ikke å gå i bukse siden det er så varmt... Men hvorfor gjør han det? Jeg kjefter på han når jeg gjør det for synes det er kjempe-ekkelt, men kanskje jeg ikke bør det..?! Kanskje han gjør det for å være snill..? Og da er det jo litt dumt om jeg kjefter på han, ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du smurt deg med fuktighetskrem? hvis jeg gjør det blir hunden her kjempegal og skal slikke det av! mend et får hun ikke lov til...så her stoppes det ganske fort!

Skrevet

Hunden gjør det for å vise deg sin hengivenhet, og den gjør det bare for å være snill. Dessuten - hvis du svetter litt, så liker hunden den salte smaken. :-)

Skrevet

Det er ganske varmt så jeg er nok litt svett på beina ja.....he he

Men hva gjør jeg? Er det dumt av meg å nekte den å gjøre det?

Skrevet

Hunden skal ikke få lov til å slikke deg på bena hele tiden! La den slikke litt, når den har vært borte fra deg litt, eller du har vært borte. Men så sier du at nok er nok, og sier nei, og tar hunden bort fra beina dine. Den kan jo få lov til å ligge ved bena dine, bare den ikke slikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...