Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Hvorfor liker dere dette? Føler dere en slags makt ved å slå? Hva slags syn har dere på partneren deres? Har vanskelig for å forstå dette, samboer liker dette, men jeg kan bare ikke være med på det da jeg ikke forbinder dette med sex.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har aldri likt å slå, men å få skikkelig ris på rompa er så opphissende som det kan bli.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Nå er jeg motsatt da, så jeg liker ikke å slå, ikke skjønner jeg det heller. Men motsatt er helt naturlig, det er visst naturlig for min kjære også. Men nå er det ikke dyptgripende i vårt samliv dette, heller et krydder av og til. Jeg blir behandlet med respekt i alle fall, han er en snill og kjærlig mann. Tror ikke han ser ned på meg. Men min eks var slik og kvinnesynet hans var ikke så bra, så der stakk jeg fort som bare det, prøvde ikke på slikt med ham. Han syntes nok kvinner var mindreverdige. DET skjønner jeg ikke. Men da er det heller ikke sm tenker jeg, da er det noe mer grunnleggende.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 vi driver en del med rollespill. vi har alt fra voldtekt senarioer til at jeg er uerfaren skolepike. men fellesnevneren er jo at han har kontrollen og jeg underordner meg, enten fordi jeg velger det selv, eller fordi jeg liksom ikke har noe valg. for han tror jeg at det dreier seg om å føle seg som sjefen, og jeg liker også å gi opp kontrollen. i hverdagslivet vårt er det jo helst litt omvent, jeg sjefer og styrer og maser og krever, han er ikke noe tøffel, men jeg får ting som regel som jeg vil, han er bare snill og grei og enkel å ha med å gjøre. det er en veldig liten del av sexlivet vårt, han er vel den som er minst gira på det hele, men jeg synest det er litt digg en gang i blandt å bli dradd i håret og tatt bakfra mens han kaller meg hore som bare dør etter å bli pult, så sexgal som jeg er skulle jeg vel helst hatt en i munnen samtidig. piffer litt opp, en gang i blant synest jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Herlighet, best jeg krysser i anonymruta før jeg svarer... Liker ikke å slå eller bli slått - det handler om å gi fra seg kontrollen og la partneren styre det hele. Vi bruker av og til bondageutstyr, sexy latex eller lærplagg og kanskje mansjetter/håndjern. Blir utrolig kåt av det. Men det er jeg som har kontrollen likevel, selvom det er jeg som "underkaster" meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå