vilha3 (09.09.07) Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Jeg og min kjære har en "regel" om å si 5 helt konkrete ting som har vi har vært glade for i løpet av dagen. Kjempekoselig egentlig, og en fin måte å være bevisst på det som er positivt i hverdagen. Mine 5 glade ting i dag er: 1.at ungene har lekt og hatt det så gøy sammen med naboungene 2.at naboene sa ja til å passe katten mens vi er borte 3.at bilen er vasket og klar til ferietur 4.at jeg endelig har sett bunnen på skittentøysdunken! 5.at jeg har en hel sjokoladeplate å kose meg med nå når ungene er i seng. tihi. :-)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 1:at lillemor koser seg sånn med hesten sin 2:at hun er blit så flink å ri 3:at mannen min har sovet godt i natt 4:at mannen min laget kvelds til oss mens vi var ute å ridde 5:at jeg har masse snop til i kveld:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 hmmm...... det må bli.... 1) at det har vært fint vær 2) at vi har spist opp alle restene etter middag og kvelds fra i går 3) at vi har vasket hus 4) at vi har renset bassenget 5) at det er en dag mindre til termin puh.. glad vi ikke lager liste over hva vi er mindre fornøyd med i dag. DET kunne blitt litt av en liste, gitt :oD
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 1: at jeg for en gangs skyld fikk sovet til 11:30 på en fridag. 2: at det har vært fint vær i dag 3: at jeg har hadd fri, og ikke gjort noen ting! 4: at jeg hadde en veeeldig god dupp tidligere i dag 5: at sambo var å kjøpte hamburger på Sesam! oioioi, se som jeg har kosa meg i dag da!!! haha.. godt hver dag ikke er som denne!!!
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 1. Jeg har hatt besøk av en engel... (doffine) 2. min mann og datter har reist for å plukke blåbær. 3. bare 1 uke til DM tur. 4. gubben har laget middag 5. jeg har hatt en smertefri dag.. kan i grunn komme flere også da..
doffine Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har fått en gassgrill av nr2 og hennes snille mann:-))))))
prinsessemor123 Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 For en fantastisk koselig tråd. Jeg er glad for: 1. at jeg har testet positivt i dag 2. at det er sol og varmt ute 3. at jeg har fått ferdig en oppgave jeg har kvidd meg til lenge 4. at jeg fikk en koselig telefon 5. at vi har spist middag på resturant
Tussa og Sofie Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Super tråd da ;o) Jeg er glad for: 1. At vi fikk dratt å sett på bunader i dag. 2. At det ikke regner 3. At sambo hadde ryddet opp alt etter masse gjester i går. 4. At det sparker og rører seg i magen. 5. At jeg fikk bladet Woman av søster'n.
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 Flott regel egentlig:) Det jeg har vært spesielt glad for idag er: 1. at sambo vekte meg med en nydelig frokost imorrest (han hadde til og med tent lys) 2. at sola har glimtet til med sitt nærvær i nesten hele dag 3. at mamma og pappa inviterte hele familien til grilling 4. at kofferten fra ferien allerede er pakket ut, og klesvasken i god gang (kom hjem igår) 5. at jeg får masse gladspark fra lillemann i magen Lenge leve de små gleder:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. juli 2007 #10 Skrevet 22. juli 2007 nå er jeg ubeskrivelig glad for at mannen kjørte ut for å kjøpe pizza!! Naaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmm.... Jeg ER så sulten!!
Soria Moria ♥nr2 kom 1juli Skrevet 22. juli 2007 #11 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er glad for at: 1. Jenta vår har lekt og bada og kost seg i finværet i dag. 2. Vi har grilla og kost oss også:-) 3. Har ikke fått tanta på besøk i dag. 4. Har enda ikke fått tanta på besøk i dag. 5. Har fremdeles ikke fått tanta på besøk i dag ;-)Håper hun holder seg vekke, vil ikke ha henne på besøk:-) Ikke på leeeenge!! :-)
prøvekluten+3små Skrevet 22. juli 2007 #12 Skrevet 22. juli 2007 1. sol og varmt i hele dag,fått fin farge;o) 2. ungene har stooorkosa seg på hytta ute på landet 3.to dager til vi skal på ferietur 4.snuppa har sparka myye i mammamagen i dag 5.potetgull og dip som står på kjøkkenet og venter på sin heldige eier..hihi..
SokkeLaila Skrevet 22. juli 2007 #13 Skrevet 22. juli 2007 ..jeg er glad for at; 1 -startet ferien i dag! 2 ..og ferien går rett over i permisjon! 3 Sambo og jeg har fliret og ledd masse! 4 ..-og så har'n vaska gulvet.. 5 Fikk pene ord fra svigermor tidlig på morgenen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå