Gå til innhold

Sprøyta de får ved ca 15 mnd....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helsesøster sa noe om at mange barn reagerer en del på denne, og blir veldig sjuke. Det kom som regel noen uker etter man hadde tatt sprøyta, men jeg husker ikke hvor lenge det var hun sa det tok. Vi skal nemlig bort et par uker etter at vesla har fått den sprøyta, og har ikke lyst at hun skal ligge borte en helg å være syk uten mamm og pappa :)

Noen som vet hvor lenge etter de reagerer, og hvordan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville aldri utsatt ungen min for den vaksina jeg !

Skrevet

Mener det er ca 1 uke etter at de kan få en reaksjon på den.

Husker ikke hvordan syk de kan bli, mener det er feber ihvertfall...

Fikk ingen reaksjoner her som du kanskje skjønner... :)

Skrevet

Hva??? Hvorfor ikke? Hva er den egentlig mot?

HI

Skrevet

Dattera mi fikk littt feber 2 uker etter vaksinen, det var bare 1 dag, neste dag var hun like blid og fornøyd:)

Skrevet

Mener helsesøster sa at den evt. reaksjonen kunne komme 5-14 dager etterpå. Det er 14 dager siden min datter fikk den og hun har ikke fått noen reaksjon, er mindretallet som får det.

Skrevet

Det er vel en-to uker etter at reaksjonen evt kommer. De kan få feber, evt litt influensasymptomer liksom.

Snuppa mi reagerte litt på et par av trippelvaksinene, men mmr (ved 15 mnd) reagerte hun overhodet ikke på.

Skrevet

5 dager. gutten min er syk av den nå.............

Skrevet

Min jente ble ganske dårlig av den vaksinen, varte i 1 uke. Utslett og feber etter 10 dager. Men hun be jo frisk igjen men jeg må innrømme det var litt ekkelt.

Men hun fikk også to jeksler samtidig som hun var syk, noe som sikkert gjorde det mye værre! Kjenner mange barn som ikke reagerte i det hele tatt også!

Skrevet

her er det også jeksler samtidig, så vi har vært usikre. han er sur, feber som varierer fra dag til dag, sover mye om dagen osv....og utslett i nakken. pga disse tror vi det er vaksina. skal ringe Hs i morgen!

Skrevet

Jeg var hos legen med mi jente etter vaksinen siden hun forandret væremåte totalt og hadde som din, feber som varierte fra dag til dag.

Legen trodde det var vaksinen og tenner samtidig og jeg fikk beskjed om å komme tilbake hvis feberen ikke gav seg etter et par dager. De gjorde den men jenta var sur og utilpass i enda en uke.

Nå er det ny tørn med jeksler på andre siden men hun ar ingen utslett nå, men sint er hun :-)

Skrevet

her ogsåååååååååå. temprrament........... hiver seg ned og sparker i bena. ikke han i det hele tatt.........

Skrevet

MMR sprøyta får de. Meslinger, kusma og røde hunder. Min gutt reagerte ikke i det hele tatt. fikk den for 3 uker siden. En evt reaksjon kommer stort sett mellom dag 5 og 12 etter sprøyta er satt. Vnalig med feber, utilpasshet osv. Samme som de andre vaksinene. Men ikke alle reagerer. Dere må bare se an :)

Skrevet

hvilken vaksine er det da?

Vi gir ikke vaksiner. Er det mmr? tullvaksine.

Du kan jo vente med å ta den til dere kommer hjem igjen. Er jo ingen farlig sykdommer den vaksina liksom skal beskytte mot.

Skrevet

Røde hunder er veldig farlig for gravide og det er en av grunnene til at alle barn bør vaksineres mot det.

Om ungen din får røde hunder får du holde den borte fra meg. Det kan drepe fosteret i magen.

Skrevet

Snuppa fikk feber en uke etterpå. Husker ikke hvor lenge det varte...noen dager

Skrevet

jeg som svarte øverst her....

Det er mange grunner til det men mest av alt farene ved vaksinering. Alle kjente og ukjente meget ubehagelige virkninger av diverse kombinasjoner av virus og bakterier i vaksiner hvis effekt ikke er undersøkt på en uavhengig måte for ikke å snakke om effekten av flere doser og stadig flere vaksiner i kombinasjoner. Dessuten det faktum at disse vaksinene inneholder giftstoffer som det ellers advares mot. Et eksempel er formaldehyd som etter myndighetenes advarsler er livsfarlig for voksne røykere der stoffet først skal gjennom en naturlig barriere som lungene er. Men for små barn er det mirakuløst nok helt ufalig selv om det blir sprøytet rett inn i kroppen, utenom alle natrulige kroppslige barrierer. Men det stopper ikke der, det er flere helsefarlige stoffer i vaksiner som aluminium, frostvæskelignende stoff, sucralose, sucrose, Polysorbat 80 osv.

Dette er min private oppfattning; folk synes det er et vanskelig valg fordi de er programmert av media. I Norge har vi kanskje det mest manipulerende media i verden, sammen med USA. Vi har ikke mangfold og synspunkter som avviker fra "sannheten" som er vedtatt av den multinasjonale industrien og truet igjennom som lovverk av sentrale politikere, blir systematisk undertrykt. Vi har ingen åpen debatt og det gjelder langt fra bare i tilfellet vaksiner, men også i andre helserelaterte emner som for eksempel matvarepolitikken og alternative tilnærminger til skolemedisinen.

Hva Folkehelseinstituttet. legemiddelverket, Mattilsynet eller andre "vesen" måtte mene og si om helse er meg komplett likegyldig. Det er for det meste skadelig propaganda og jeg forholder meg til fakta som jeg finner ut på egen hånd fra ekspertise som er uavhengig av den multinasjonale storindustrien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...