ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Alle vet jo hvor mye dem har i åpning... jeg aner ikke og jordmor ser ikke etter det hos meg.. Drar dere alle til gyn i slutten av sv, og evt på føden for å se? eller skjekker dere selv?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 hehe... nei det er nok jordmor som sjekker det desom det oppstår noe f.eks. Ene gangen hos meg sjekka hu om jeg lekka fostervann. hadde ikke visst det viss ikke. Så er det jo noen som ber om å bli strippa, da sjekker hun jo også opning da;)
lb71 Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Hehe, tror dette er umulig for folk flest å sjekke dette selv da.. Jeg hadde time hos fødselslegen i uke 38 og han spør alltid om jeg har hatt rier/kynnere siden sist. Da jeg svarte bekreftende på dette spurte han om jeg ønsket å se hvordan det "lå ann" der nede. Jeg har fått ny time hos fødselslegen i uke 39 og han sjekker da også om jeg ønsker. Tror sikkert du kan be jordmor sjekke også men sikkert på eget initativ da. Man får litt bedre oppfølgning når man velger å gå til fødselslege/kvinnespesialist gjennom hele svangerskapet i stede for fastlegen din. Fødselslegene er jo spesialisert på området og har alt utstyr tilgjengelig. Jeg har fått ultralyd 6 ganger + størrelsesberegning. Veldig godt med all denne oppfølgningen synes jeg.
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2007 hehe, jeg får spørre jormor i morgen om hun skjekker det. det hadde vært litt greit å få vite om det er noe som skjer snart.. godft å få litt mere håp.. hehe
Kaffelatte Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Jeg skal be jordmor sjekke når jeg skal dit om 3 dager. Tror ikke det er fysisk mulig å sjekke selv, tror jeg hadde trengt et kart og en armforlenger, for jeg har ikke peiling på hvordan det ser ut der nede. Min bedre halvdel sjekker heller ikke for meg, det tør vi ikke. Og hun ville ikke visst hva hun skulle se etter.
prøvekluten+3små Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 ska tro meg åssen åpning ser ut jeg..om det er noe man kan se selv..
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2007 det er vel litt vanskelig å se dette selv, det skjlnner jeg jo. men å føle etter det med finger tenker jeg på. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå