Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 pumper dere og lar barnevakten gu mm eller gir dere mme? hvordan har melkeproduksjonen vært mens dere drakk og etterpå??
manonym Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har vert en gang siden jeg fikk gutten min, og da gav de mme. Orket ikke å pumpe meg og samle opp, prøvde det noen dager, men ble totalt overproduksjon...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Barnevakten har gitt utpumpet mm...nå er han 9 mnd og drikker ikke melk fra flaske,kun vann,te ell.. så nå får han bare hoppeover ett melkemåltid.. ammer evnt ekstra før jeg drar..men han sovner alikevel:=) Hvis jeg har drukket ØL har produksjonen vært bedre dagen derpå faktisk... men ellers er det ingen foskjell:=)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 De prøvde å gi mme, mem han ville ikke ha;) Så han fikk faktisk frukt og vann midt på natten, hehe stakkars, jeg fikk litt dårlig samvittighet da....... Pumpa meg når jeg kom hjem, for da var det SPRENG.....men er ikke noe reser på pumping, så tok bare vekk det verste trykket, sov 4 timer og ammet etterpå (i 11 tida). (var ikke hjemme før halv 7 om morningen......hadde sluttet å drikke i 4 tiden, tror jeg...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå