Gå til innhold

"pose" til bilstol. I fleece e.l

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode tips til ettellerannet oppi bilstolen. Mener jeg har sett noen sånne poser e.l som man kan ha oppi stolen, og ha babyen "inni". Ikke så godt forklart men... De skal jo helst ikke ha så tykke bobleklær i bilstoler pga bevegelse hvis man krasjer.. TEnkte det var kjekt utover høsten og vinteren.

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Prøv koseposen.com...hun som står bak er medlem her på bim/dib. Er vel ingen bilstolposer til salgs akkurat nå, men hun syr dem også, så du kan bare sende mail til henne hvis du er interessert.

Skrevet

du får kjøpt en kjempe fin en på h&m. jeg falt skikkelig for den iallefall,. det er fleecepose som man kan åpne mellom beina, slik at det blir plass til selene.

Skrevet

takk for svar:-)

Flere som vet noe?

Skrevet

Sånn dress som på h&m hadde jeg til min første, kjempesøt, men blir liksom som en vanlig dress egentlig. De jeg tenker på er mer pose/bag.. Må ta en runde i babybutikker i morgen å høre. Irriterer meg at jeg ikke husker hva de heter, og tror jeg har sett ulike typer også.

Skrevet

Gå inn på barnevognskilt.no og gå inn på baby snuggle. Dette er slike poser av fleece som du kan bruke i bilstolen eller ellers også. Ser veldig fine ut, og vurderer å kjøpe en slik en selv.

Skrevet

www.barnetrend.no har ogsaa noe slik, baadeunder "i bilen " og i noen av de andre katogoriene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...