Honningmelon Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Dreiv på badet med jenta mi på 8 mnd i sted for å legge henne. Jun lå på stellebordet, også skulle jeg strekke meg etter tannbørsten hennes. Hadde en hånd på henne. MEN, hun klarte å rulle rundt, og tippet over Jeg fikk på et merkelig vis tak i beinet hennes så hun falt ikke i gulvet, men dunket hodet litt borti stellekommoden.... Hun skreik i 10 sek., så var alt bra. Men, fikk et rødt merke på sida av hodet, og et rødt øre. Huff, jeg ble helt skjelven etterpå
lego Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Uff, sanne ting er ikke noe gøy. Men det går som regel bra da. De tåler en trøkk....
Guttemamma til tusen :) Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 huff, så ekkelt! så bra at du hadde ei hånd på henne da, og reaksjons evne nok til å ta henne imot! det gikk jo heldigvis bra:o)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Ikke moro med sånt nei.. her om dagen tippa mini rett forover på gulvet og fikk ett rødt merke i panna.. men etter 10 sek var det bra ... de skvetter nok mer enn de virkelig slår seg tror jeg
Honningmelon Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2007 Huff, ja, jeg tror nok hun skvatt en del. Hun ble jo hengende opp ned i beinet, stakkar. Blir helt svett når jeg tenker på det. Er så glad i hun ikke falt i gulvet...
Septemberstjerna og Martine Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Skjønner at du ble skjelven, det er ingenting som er så vondt som når de små virkelig slår seg. Jeg flyttet stellematta ned på gulvet på torsdag, nå er snuppa så sprelsk at jeg tør ikke ha henne i høyden lengre. Bedre føre var, tenkte jeg... Men, jeg ble skikkelig skjelven på fredag! Da greide vesla å velte et sånt 6 kg's pulverapparat så det traff hånda hennes. Jeg så for meg at hele hånda var knust, men etter en tur på legevakta ble det konstantert kraftig klemte fingre. Huff, de er helt blålilla... Da kjente jeg den dårlige samvittigheten resten av kvelden og natta, vi skulle jo hengt det forb***' brannslukningsapparatet på veggen for lenge siden! Men det gikk heldigvis bra det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå