Gå til innhold

Å fy, nå har jeg dårlig samvittighet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dreiv på badet med jenta mi på 8 mnd i sted for å legge henne. Jun lå på stellebordet, også skulle jeg strekke meg etter tannbørsten hennes. Hadde en hånd på henne. MEN, hun klarte å rulle rundt, og tippet over :( Jeg fikk på et merkelig vis tak i beinet hennes så hun falt ikke i gulvet, men dunket hodet litt borti stellekommoden....

Hun skreik i 10 sek., så var alt bra. Men, fikk et rødt merke på sida av hodet, og et rødt øre.

Huff, jeg ble helt skjelven etterpå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, sanne ting er ikke noe gøy. Men det går som regel bra da.

De tåler en trøkk.... :)

Skrevet

huff, så ekkelt! så bra at du hadde ei hånd på henne da, og reaksjons evne nok til å ta henne imot!

det gikk jo heldigvis bra:o)

Skrevet

Ikke moro med sånt nei.. her om dagen tippa mini rett forover på gulvet og fikk ett rødt merke i panna.. men etter 10 sek var det bra ... de skvetter nok mer enn de virkelig slår seg tror jeg ;)

Skrevet

Huff, ja, jeg tror nok hun skvatt en del. Hun ble jo hengende opp ned i beinet, stakkar.

Blir helt svett når jeg tenker på det. Er så glad i hun ikke falt i gulvet...

Skrevet

Skjønner at du ble skjelven, det er ingenting som er så vondt som når de små virkelig slår seg.

Jeg flyttet stellematta ned på gulvet på torsdag, nå er snuppa så sprelsk at jeg tør ikke ha henne i høyden lengre. Bedre føre var, tenkte jeg...

Men, jeg ble skikkelig skjelven på fredag! Da greide vesla å velte et sånt 6 kg's pulverapparat så det traff hånda hennes. Jeg så for meg at hele hånda var knust, men etter en tur på legevakta ble det konstantert kraftig klemte fingre. Huff, de er helt blålilla... Da kjente jeg den dårlige samvittigheten resten av kvelden og natta, vi skulle jo hengt det forb***' brannslukningsapparatet på veggen for lenge siden! Men det gikk heldigvis bra det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...