Gå til innhold

Dere som har 3 barn der alle bruker bilsete, kan dere se hit litt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen bil har dere???

Vi har en VW Passat stasjonsvogn 90 mod.

Og vi må vel mest sannsynelig bytte ut den, men akkurat nå er økonomien litt trang....

Noen som har noen billige biltips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har iallefall en gammal mercedes stasjonsvogn og den ligger vel på rundt 50-60 tusen tipper jeg.Kjempe grei bil med stor plass både i bagasjerommet og i baksetet:)

Skrevet

Dere får ikke plass til alle 3 i Passaten, da? Det gjorde vi, men Passaten vår var noen år nyere, kanskje det er forskjell på bredden i baksetet...

Men vi valgte etterhvert å kjøpe 7-seter, og angrer ikke på det.

Skrevet

jeg tror vi hadde fått 3 seter i passaten vår...men da kun den i midten som bakovervendt..

Skrevet

Jo vi får plass til 3 i bilen, men har bare 2 punkts bilbelte i midten bak.

Skrevet

åja.. det har vi også..

tenkte jeg ikke på...

men om man har det setet som er bakovervendt i midten kan vel det festes i 2 punkts eller?? trodde det jeg.. i hvertfall sånn sete som vi har hatt bakovervendt..der har vi bare festa selen i en liten stropp forran på sittedelen til barnet, og andre reimer bak og støttebein..

Skrevet

Vi tenkte og kjøpe sånn sete med base til lille. Kan sånn sete med base festes med 2 punkts tru???

Skrevet

det vet jeg ikke.. har bare hatt hts sete vi. brukte bagg og nett frem til de var 4 mnd..

Skrevet

Kan hts besafe festes bakovervendt med topunktsbelte? Det har jeg aldri tenkt over at kunne gjøres... Dette må sjekkes!!!

Skrevet

Okay, får sjekke opp litt....

Skrevet

kjenner da mange som har det i midten i baksetet, men er ikke sikker på om de har 3 punktsele der da..

Skrevet

acta graco baby med base kan man ha i midten med 2punkts. Det hadde vi i våre biler (merse og passat)

Da vi gikk over til tre fremovervendte seter kjøpte vi en 99mod audi A6 for der er alle 3 bakseteplassene 3punktsseler. Det finnes sikkert mange billigre biler med 3punkts overalt i baksetet, men vi har alltid vært fornøyd med vag-produktene.

Skrevet

Ok så det kan festes med 2 punkts??

Har du bilde eller link til en side der de selger de setene?

Skrevet

tror ikke at de uten base HTS kan festes på 2 punkts. I hvert fall ikke HTS besafe izi kombi, som vi har. Den ene delen av belte må festes under, og den andr delen ini bøylen. Mulig at dt kan gjøres med forovervendt, men vi har en gutt på 14 mnd, og han sitter bakover, så det vet jeg ikke noe om

Skrevet

Alle de tre barna våre har hvert sitt skikkelige sete i bilen. Vi har en Mazda 626 2 L ... i baksetet der er det tre skikkelige seler... vanlige skråseler...

Skrevet

Vi har tre banr i seter. Kjøpte oss en Mercedes e 200 2003 mod, stasjonsvogn. Den har flate seter, og goood plass til barnevogn ++. Vi hadde med oss alt vi ville ha inni bilen, dvs tre seter og vogn, og så reiste vi på brukt butikker for å teste. Volvo v70 gikk og den vi kjøpte. Volvoen er litt mindre i bagasjerommet enn Mercen.

Var på tur her en helg med babyen min, (kun vi to), tok fly ett sted og måtte leie bil. Der fikk jeg utlevert DEN strøkne Audi a6, stasjonsvogn par år gammel bare. Ser ei som har svart deg har tre seter i den. Mulig att det går, var god plass i kupeen virka det som, men ikke flate bakseter, og jeg synes det vår dårlig plass til vognen i bagasjerommet. Det var noe rart utformet, mye plass, men upraktisk til vogn i forhold til hva jeg er vandt med. Jeg trenger ikke dele vognen i to for å få den inn, og den går inn begge veier, og har goood plass til varer eller 120 liters koffert. Audien hadde rett og slett blitt for liten for oss.

Skrevet

I vår A6 går det glatt inn to bagvogner ved siden av hverandre. Heller ikke problem med uflate bakseter. Alle setene står superstøtt.

Sist vi var på ferie hadde vi 3 barn i baksetet.

I bagasjen hadde vi en sportsvogn, en paraplytrille.

3 medium kofferter en tråbil og en kjølebag. Bagasjerommet er laaaaangt under rolloen.

Skrevet

Vi fikk plass i en ford focus, tre seter;)

Plass til vogn og reiseseng, kofferter osv på tur.

Skrevet

Med litt jobb kan du sett inn trepunkts i midten også. Hør hos VW forhandler hvordan dere gjør det og få det godkjent hos biltilsynet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...