Kiwi med maispire Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Her er historien min: Jeg og sambo ønsker oss en liten=o) I høst ble jeg gravid(oops) men mistet i uke 7. Nå har jeg og sambo prøvd lenge og jeg begynte å regne ut el. Første dag i siste mens var 23 juni og den var ferdig den 26. begynte allerede dagen etter å teste etter el(ivrig med å komme i gang) og fant eggløsning allerede den 2 juli. Greit, satte i gang og var temmelig slitne etter noen runder flere ganger om dagen 3-4 dager(overdrevent? jah, men funka). Reiste bort og kom hjem den 13 juli, fant ut kl 23.50 den fredagen at jeg skulle ta en test, bare for moro skyld:o) og den var svaaaak positiv:) weeeeheeee! Jeg og sambo ble overlykkeligeXD Jeg hadde s[ vonde bryst, korsryggvondter og utrooolig trett dagene etter. Men s[ kom den dagen jeg grua meg til, nemlig ikm dagen. Testet tidlig i gaarmorrest men da var testen saa svak igjen. Fra den 13 juli til den 21 juli testet jeg 2 gang for dag, bare for moro skyld og den gikk fra svak til sterk til svak paa en uke... naa har jeg faatt mensen paa dag 4+0, med vanlige smerter og alt men det staar ingenting paa nett om at det er mulig aa teste saa tidlig,miste paa ikm dagen.... hva har skjedd?? noen som aner?
Sunniva78 har to små Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Det som er "faren" ved å teste så tidlig, er at man fanger opp veldig tidlige graviditeter, som man ellers ikke hadde visst om. Jeg har selv opplevd to slike kjemiske graviditeter, der egget såvidt fester seg, for så å slippe. Jeg har testet så tidlig pga IVF, og det er en sabla nedtur når testen blir negativ noen dager senere:-( Lykke til videre, snart sitter den skikkelig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå