detgårihundre Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 hehe..vet det er en liten stund til altså! Men podens gummistøvler begynner å bli for små snart, og lurer litt på om det er vits å kjøpe nye før til våren..hvis det ikke er så lenge til man begynner med cherrox? Vet liksom ikke hvor kaldt det er for å kunne bruke dem siden han var for liten i fjor.. Bor på østlandet..
mamma til tre søte små:o) Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Er vel ganske forskjellig fra år til år det når det blir kaldt. Hadde kjøpt et par nye gummistøvler jeg iallefall. Får jo kjøpt billige støvler på sparkjøp bla.
Hjertefamilien Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Tror sommeren kommer sent i år Så her blir det nok ikke cherrox før i november :-)) Vanligvis har vi de klare i oktober ca.. Støvler er jo ikke så kostbare, kjøp ett billigpar :-)
lego Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Hadde nok gjort som de andre her sier og kjøpt ett par billige gummistøvler.
detgårihundre Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2007 ja tror jeg får gjøre det..var vel i grunn det jeg frykta..hehe..ja, stemmer det, billige på sparkjøp da! Men gutten kommer til å bli knust..han er jo så glad i animal farm-støvlene sine med nøff og gakka på! Og SÅ stolt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå