LL79 Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Vi har seng fra Ikea. Kjempe fin den. Med springmadrass og overmadrass som kan vaskes. Denne kan senkes i tre forskjellige høyder.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Nina fra Rudo. Den ble visst best i test, men vi ville egentlig bare ha den fordi den kan senkes på siden og har to høyder på bunnen. Funker bra :-)
Koala *g07* Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 seng fra ikea, kjempe fornøyd. Kom best ut i test også om jeg ikke husker feil.
Helene <3 Sarah Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Har Stokke Sleepi.. Temmelig dyr, men har den jo fra fødsel og mange år fremover..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå