somm@r Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Vi har hatt noen fæle dager med baby som ikke sover godt om natta, to unger som bare krangler og mye jobb med bedriften. Vi er så slitne at det går rundt for oss. Da sier min kjære søster at hun kan ha det eldste litt. Så nå er de hos henne og skal være en natt eller to. De gledet seg villt til å leke med søskenbarna sine. Minsten er selvfølgelig hjemme hos oss. Kjenner at jeg virkelig trenger dette etter å ha vært tilnærmet alenemor siden nyttår mens mannen min har jobbet døgnet rundt. Dette skal nyyyyyyyyyyyyytes. Skal bare ryddde og vaske litt klær først.
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 så bra dere fikk litt avlastning da!!! nyt det så mye du kan!!!! høres fortjent ut da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå