Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt noen fæle dager med baby som ikke sover godt om natta, to unger som bare krangler og mye jobb med bedriften. Vi er så slitne at det går rundt for oss.

Da sier min kjære søster at hun kan ha det eldste litt. Så nå er de hos henne og skal være en natt eller to. De gledet seg villt til å leke med søskenbarna sine. Minsten er selvfølgelig hjemme hos oss. Kjenner at jeg virkelig trenger dette etter å ha vært tilnærmet alenemor siden nyttår mens mannen min har jobbet døgnet rundt.

Dette skal nyyyyyyyyyyyyytes. Skal bare ryddde og vaske litt klær først.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra dere fikk litt avlastning da!!!

 

nyt det så mye du kan!!!!

 

høres fortjent ut da =)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...