Gå til innhold

Blir det noe Engletreff til uka?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall hvem kommer, hvor og når blir det?

 

Gleder meg jeg altså :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos Ninni BSTS på onsdag... kl?

Skrevet

Aha da skal vi ut på "langtur" da jo!

 

Her bruker vi ikke å være mennesker før rundt tolv ett om morgenen, så etter det kanskje? :)

Skrevet

Tja... har ikke hørt noe kl jeg.. men det er snakk om grilling, og bading i stampen.. så litt utpå blir det vel

 

Mulig jeg kommer

Skrevet

Hos meg ja, på onsdag... men kl har vi vel ikke kommet frem til egentlig... tenkte noe sånt som litt sen lunchgrilling... skal vi si sånn fra kl 13 og utover?

 

Har kjøpt godter i sweeden, hehe....

Og har ris, salat og saus her... så ta meg med det kjøttet og evnt brus eller sånt dere vil ha.

Skrevet

jeg er bare nyskjerrig jeg..

 

..og ikke meninga å blande seg inn,men hva er engletreff?

Skrevet

Du blander deg ikke :)

 

Vi ekskluderer ingen...

er vel egentlig bare Doffine og Lone som er orginal-engler tror jeg... Doffine bruker å ha en fin forklaring på hvordan det hele startet, men i bunn og grunn er vi bare damer/jenter som har funnet likesinnede på bim, hehe.

 

Så treffene våre er åpne for alle som, ja... hva skal man si, har et litt åpent sinn og en positiv holding??

Skrevet

ah;o) hørtes jo skikkelig koselig ut da:o)

Skrevet

Ja, det er det :)

 

Jeg er utrolig glad for at jeg tok kontakt med denne gjengen, svangerskapet mitt hadde ikke vært det samme uten slike engle-venninner.

 

koseligere og morsommere damer tror jeg man må lete lenge etter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...