Turid Laila Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 I så fall hvem kommer, hvor og når blir det? Gleder meg jeg altså
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Hos Ninni BSTS på onsdag... kl?
Turid Laila Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 Aha da skal vi ut på "langtur" da jo! Her bruker vi ikke å være mennesker før rundt tolv ett om morgenen, så etter det kanskje?
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Tja... har ikke hørt noe kl jeg.. men det er snakk om grilling, og bading i stampen.. så litt utpå blir det vel Mulig jeg kommer
Mamma'n til Thias Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Hos meg ja, på onsdag... men kl har vi vel ikke kommet frem til egentlig... tenkte noe sånt som litt sen lunchgrilling... skal vi si sånn fra kl 13 og utover? Har kjøpt godter i sweeden, hehe.... Og har ris, salat og saus her... så ta meg med det kjøttet og evnt brus eller sånt dere vil ha.
prøvekluten+3små Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 jeg er bare nyskjerrig jeg.. ..og ikke meninga å blande seg inn,men hva er engletreff?
Mamma'n til Thias Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Du blander deg ikke Vi ekskluderer ingen... er vel egentlig bare Doffine og Lone som er orginal-engler tror jeg... Doffine bruker å ha en fin forklaring på hvordan det hele startet, men i bunn og grunn er vi bare damer/jenter som har funnet likesinnede på bim, hehe. Så treffene våre er åpne for alle som, ja... hva skal man si, har et litt åpent sinn og en positiv holding??
prøvekluten+3små Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 ah;o) hørtes jo skikkelig koselig ut da:o)
Mamma'n til Thias Skrevet 23. juli 2007 #9 Skrevet 23. juli 2007 Ja, det er det Jeg er utrolig glad for at jeg tok kontakt med denne gjengen, svangerskapet mitt hadde ikke vært det samme uten slike engle-venninner. koseligere og morsommere damer tror jeg man må lete lenge etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå