Gå til innhold

Kvalme på slutten?


Kstin

Anbefalte innlegg

Er det fleire som føler seg veldig kvalme for tida? Magen romsterer og eg føler meg skikkelig uvel. Må springe på toalettet og kaste opp innimellom. Er skikkelig ubehagelig.Har ikkje vore plaga med noko særleg kvalme før i svangerskapet? Har gått slik over ein månad no. Var på kontroll, og jordmora meinte det måtte vere vanleg omgangssjuke.MEN det trur eg ikkje kan stemme sidan det gjentar seg ofte. Periodevis føler eg meg nokså fin, men kvalmen er der iallefall 4 dager i veka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er også litt kvalm, men jeg kaster ikke opp da....

Men er tett ved å brekke meg av og til...:) Men det er spesielt viss jeg er veldig forstoppet da... hehe... kan gå nesten ei uke ute å gå på do somme tide.... Begynner å rette seg nå da:)

Tror det er helt normalt å være litt kvalm på slutten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kjenner meg igjen her ja, jeg kaster desverre opp hver eneste dag og jeg er temmelig lei av å være kvalm mye deler av dagen.

Jeg er i uke 35 så jeg gleder meg til å bli ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er endel kvalm ja! Var faktisk ganske uvel i dag! Hører som regel med en dorlig natts søvn med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke er alene om å plages med kvalme nå på slutten!! Sover veldig dårlig om natten, har mye kynnere hele dagen, d "svir" i korsryggen og jeg er kvalm.. Godt d bare er 4 uker til termin... Men ingen syns jeg ser høygravid ut!! Sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalmen har gitt seg litt no...heldigvis..men ryggen...DEN er begynt å plage meg litt... men under 14 dager igjen no...Gleder meg

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...