Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Er det flere som nærmer seg termin som føler seg mye slappere nå enn tidligere. Jeg er trøtt, har dårligere matlyst (men spiser) og føler mest for å ligge på sofaen å lese eller slumre foran TVen. Normalt?
~La luna~ Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Ja.. er kjempe trøtt, sliten, og orker nesten ingenting. Er 35+4, så har ingen noen uker jeg da. Har hørt man fikk mye energi nærme fødsel, så venter på at den skal dukke opp:)
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Har det også sånn, men pga store bekkenplager orker jeg ikke gjøre noe heller, så sitter nå her med pcen og venter og venter..
Julie83 Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Er kjempeslapp om dagen, men er det ikke været som gjør det? Skikkelig søvnig vær...
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 hei.er i uke 35,og har også lite matlyst,og er trøtt hele tiden.sover masse iløpet av dagen!
moklatt 9 dager til termin Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er og sliten.Har skullet støvsuge i flere dager nå..........Klarte å ta en etasje i dag ,med mange pauser på sofaen.Har så lyst å sove en hel natt.Alle småting blir liksom store prosjekter.Klarer ikke å sove på dagtid heller,men ligger mye på sofaen og slurver.Er i uke 36.Er såååå klar for å få babyen ut nå,sånn at jeg kan overlate den til faren og kanskje få sove litt.
Mamman til Georg :) Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Kjenner meg igjen der gitt... Tror det er en blanding av graviditet og det deilige sommerværet vårt når det gjelder meg i hvert fall Gjør litt hver dag, men stresser ikke med å gjøre en hel masse så jeg blir ennå mere sliten (Er forresten i uke 36).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå