Gå til innhold

den kommende pappa var heldig i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag da vi lå og slappet litt av i senga ble junior plutselig helt vill i magen min.jeg la handa på og kjente det sparket meg i handa.så ble han på siden av helt ivrig...la både handa og hode på magen min og kjente etter de små sparka."hei det er bare pappa "sa han....

syntes det var søtt jeg.han begynner virkelig og bli ivrig nå etter alt med magen og babyen.

han mente i starten at det ble litt mye baby snakk fra meg men vi bærer den jo tross alt i magen.men nå snakker han nesten like mye om den selv.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappa var i bursdag til en kompis på fredag, og vi hadde vært på ul på dagen før å fått vite at vi får en sønn. Så som han selv sier det så er han veldig babysyk for tiden. Han var kjempe stolt når han ringte moren sin å fortalte at det ble en gutt. Gliste fra øre til øre. De hadde sittet i bursdagen å funnet navn:o) Søtt. Han legger alltid hånden på magen min å kjenner.

Så gøy når de er slik:o)

Skrevet

ja det er det:-)

Skrevet

Gleder meg kjempe mye til jeg kjenner små spark jeg også:) Og kjæresten min gleder seg like mye han også, selvom om han ikke er ekte pappaen. Kjekt når noen bryr seg like mye som en selv om barnet ja:)

Skrevet

men det er jo bra han gleder seg og bryr seg da.ingenting er bedre.

tenk og ha en kjæreste som ikke bryr seg.

har du kjent noen bevegelser?

Skrevet

Ja det är härligt! Jag är nu 20+5. På dagen 20+0 kände jag riktiga sparkar. På kvällen så fick också pappan känna. Det måste bara ha vart tur. För efter det har vi inte kunnat känna det utanpå. Det är annars bara jag som känner. Helt otroligt!

Skrevet

Ja føler meg kjempe heldig, som har funnet en som vil ha både meg og babyen i magen min:)

Jeg er 16 uker idag og har ennå ikke kjent bevegelser, men håper det kommer snart ja:) Så det blir mer virkelig at det er liv der inne, selvom jeg har sett mye liv på UL:)

Skrevet

jeg kjente det nokså tidlig denne gangen.

vet du hva du får da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...