Gå til innhold

Litt lite liv i dag og litte granne redd då seff..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har kjent liv, og har fått svar når eg dulter borti magen men syns liksom det er litt svaker i dag, enn ellers. Men så har h?n stort sett vert meir aktiv på kvelden. Føler meg ikkje kjempe begymra enda siden eg har kjent eit og anna sparket i heile dag. H?n har berre ikkje hatt den turn runden h?n pleier å ha. Lurer på om det er andre som merker at babyen blir sløver i magen når det er varmt. Det var sånn som dette sist gang det var varmt og eg låg og solte meg ein dag. Virker som babyen min ikkje er så gla i sommeren. Prøver å drikke masse kaldt og holde meg avkjølt med det er ikkje så lett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min baby har også roet seg litt den siste tiden! Virker som den sover mer og ta livet med ro:) Det går helt fint! Ser du har termin to dager etter meg så vi stemmer godt overens:D Ikke noe å bekymre seg for:D

Skrevet

ja, du har nok rett men greit å vite at det er andre babyer som er sånn og. he he får håpe h?n er like rolig når h?n kommer ut..

Skrevet

Hehe. Jeg bare krysser fingrene for at han ikke er like aktiv utenfor som inni! Da blir det helt villt her:D haha. Men nå roer han seg da heldivis. Godt det når han har funnet veien til ribbeina ;P Vokser og modner seg:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...