bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 har hørt det skal gjøre veldig vondt å ta der. men vil så gjerne ha tatovering der. gjør det så vondt som folk sier?
Skurvelurven Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har en lenke rundt ankelen og synes ikke den var nok vondere enn den jeg tok øverst på ryggen. Du får jo ikke gjort det nå som du er gravid, og sikkert ikke på en stund etter heller. Og når du først har vært gjennom fødselen blir sikkert smerten på ankelen relativ liten:) Tatovering gjør ikke vondt-vondt, det er mest irriterende vondt.
twoboys & a girl Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Har en liten en, angrer på at jeg ikke forstørret den litt. Syntes ikke det var vondt. Litt ubehagelig bare. Skal ha flere:o)
veslamøy Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Jeg synes heller ikke det var spesielt vondt å ta tatovering, hverken på ankelen eller rett over rumpa.. Synes det er mere deilig vondt jeg.. Ikke noe å være redd for iværtfall :-))
Sunniva78 har to små Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Min var vond!!! Skal ikke ha flere,det er sikkert...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2007 ok. takk for svar. ja skal vente til etter fødselen. da det skal stå: Lucas + fødselsdatoen hans med fin skrift. han må jo nesten bli født før jeg vet hva som blir fødselsdatoen hans. ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå