Maria&Casper Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Hva er beste måten for den lille å reise hjem på? Turen tar 1 time i bil. Bag eller stol?
*smula* Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Absolutt stol!! Ta heller en pause underveis hvis nurket ikke trives.
melkekua™ Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Stol, det er det absolutte sikreste. Norge er en av de landene hvor bagnett er fortsatt lov, jeg kan ikke fatte hvorfor det ikke har blitt ulovlig (det er jo ikke sikkert i det hele tatt). Helt sykt av vi ikke er strenge med det når vi er så strenge med så mye annet. Så jeg sier igjen bruk kun bilsete! Eller boxette.
bell3, fikk gutt Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 henger meg på denne her og sier stol jeg også! Det absolutt sikreste!! Lykke til..
Maria&Casper Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2007 Lurte bare siden d var noen på en annen tråd som skrev om stol VS bag og at d kunne bli tungt for den lille å sitte i stol.. Men nå fikk jeg d på d rene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå