TPM m/baby i magen Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Når har strekkmerkene kommet på dere som har fått det? Kommer de tidlig eller helt på slutten?
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Jeg venter nr 3, og fikk bare strekkmerker i mitt andre svangerskap, da kom de helt på slutten. Men dette varierer sikkert veldig fra person til person og hvordan hud de har. Jeg fikk masse på hoftene da jeg kom i puberteten. Og så fikk jeg på brystene da melka kom, tenkte ikke på å smøre de.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har ikke fått noen ennå, men frykter de kan komme ETTER fødselen.. Det gjorde de hos svigerinna mi.. Men for meg er d ingen undergang med noen strekkmerker da..=)
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 kommer nå på slutten tenker jeg, og etter fødsel! ser jeg har fått 2 på hver side av hoftene og noen stk på magen akkurat rund og under navlen
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Er ikke plass på magen min for noen flere...begynte å få dem ved skambeinet i uke 20 da jeg gikk med nr. 1, og de vokste seg over hele magen. Nå har jeg fått på lårene, husker ikke når det starta, men en eller annen gang i 2. trimester.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 ei jeg kjenner fikk en del under fødselen...
mother77 Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Fikk bare et lite et i første svangerskap. Nå har jeg fått flere fra under navelen og nedover. Fikk dem vel etter uke 23, og det ser ikke ut til at smøringen har hatt noe særlig effekt. Tror det er veldig forskjell på hvor mye huden vår tåler å bli tøyd ut, og noen er vel mer heldig enn andre her. Jeg får nok leve med mine, men de blir litt svakere etter svangerskapet selv om de aldri forsvinner helt. Mother77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå