pandabjørn Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 og jeg håper jeg kanskje kan få en ul da også jeg er heldig som går privat hos jm, og kan få ul når som helst flere som skal til jm i morra kanskje??
twoboys & a girl Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Må du betale for å gå til privat jordmor?
twoboys & a girl Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Det er bra, ul utstyret er vell mye bedre enn sykehusets. Var å tok ul hos en privat lege for 5 år siden, å det var mye bedre kvalitet enn de har på a-hus nå. Jeg får ikke sett prinsen min før den kommer ut i slutten av des eller beg av jan. Men var heldig da å fikk to ultralyder, så skal ikke klage:o) Lykke til i morgen og håper du får se prinsessen din igjen:o)
pandabjørn Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2007 Jeg ville tro at ul apperatet er bedre privat enn på sykehuset...har aldri vært på sykehuset å tatt ul før.... når jeg gikk med Sander så hadde jeg mellom 11 og 13 ul har hatt 3 til nå og er 21+3.... synes det er dumt at det er så forskjell fra sted til sted hvor mange hver enkelt får ul noen får bare 1 andre over 10..og det kan føles veldig urettferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå