Gjest Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Heisann!!! Nå har vi vært prøvere i 15pp,uten klaff!!!Det jeg lurer på er hva neste steg vil bli siden vi ikke får det til??(Går på pergo!) Mannen min er ikke blitt testa ennå...Det blir vell det neste vell??Er ikke så veldig inne på dette,siden vi tar dette veldig med ro!Så jeg har liksom ikke orka å sette meg så mye inn i dette...Men nå har jeg liksom begynt å tenke litt...Hva nå??? Takker mye for svar Klemmer<3
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Hei=) Så trist å høre at dere har prøvd så lenge uten klaff. Jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt, men skal bare si at du burde skrive dette innlegget på "slitere", der er det sikkert noen som kan svare:) Hvis du ikke har gjort det allerede da. Håper det klaffer for dere snart! Masse lykke til!=) Klemmer
kattungen Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Ta kontakt med fastlegen din slik at dere kan få henvisning og bli utredet. Denne prosessen kan ta veldig lang tid, så begynn så fort du kan. Hvis ting ordner seg, er det bare å avbetille timen. Best å være på den sikre siden. Håper det klaffer for dere i mellomtiden og at det er deres tur nå
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Tusen takk for svar=)=) Jeg har vært hos min gynekolog..Privat!! Har fått innvendig UL å pergotime..Di fant vell ut at jeg er litt treg når det kommer til å "slippe" egga...Egentlig ikke noe alvorlig sa legen,men jeg har slitt med ustabile sykluser i lengre tid,derfor fikk jeg pergo da,for å få skikk på dette og slik at det kanskje ble litt mer egg å sånn!!!Hehe...Hørtes sikkert litt rotete ut dette.... Kanskje det er sambo sin tur next??Så får vi ihvertfall svar på om det er noe...Kan jo tenkes at ting bare går litt treigt liksom!!! Tiden vil vell vise....Håper bare på klaff snart...Begynnes å bli litt motløs!!Vet det er mange som har ventet lenger å som virkelig fortjener en spire før meg....Men man blir jo litt sånn tankefull når det ikke skjer noe!!! Klemmer<3
Miss Misantrop Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Hei Iris Marie. Hvor lenge har då gått på pergotime? Virker på meg som et skikkelig vidunder middel. 40% blir gravide innen 3 måneder heter det seg. Kjenner du noen bivirkninger? Tror ikke det blir så lett for meg å få mannen min til å sjekke svømmere. SUKK!!
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Heisann Miss Misantrop!!! Jeg har kun gått på det en syklus...Ble veldig dårlig!!Både fysisk å psykisk faktisk...så jeg har venta litt med å starte på den igjen!!Men denne mnd tenker jeg det blir pergo ja=) Min sambo har skjønt at kanskje det er på tide at han tar seg en liten sjekk,bare for å være på den sikre siden...Så slipper man ihvertfall å gå å engste seg!!!Som regel hvis det er noe.så er det lett å behandle...Med både vitaminer og eventuelt antibiotika hvis det skulle vise å være no lumske greier!!!!=) Det er jo veldig bra da=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå