Gjest Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Jeg legger ut et treff førskommende fredag på treffsidene og på Facebook, håper dere alle har mulighet til å komme! Tipper det er mange som ikke har vært på treff ennå, eller kjenner så mange som vil være med. Nå er det jo masse "nye" babyer i byen;) Hold denne tråden oppe så godt det lar seg gjøre, slik at alle får se. Påmelding på treffsidene:)
Turid Laila Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Jeg fant ikke den gruppa som heter DiB jentene i Drammen og omegn jeg :S
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Jeg finner heller ikke noen gruppe på Facebook.... Så dytter denne litt opp =)
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Man må være på Network Norway for å finne den:) Men påmeldingstråd ligger på www.dinbaby.com/forum/messagelist/4845
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er på Norway nettverket... Finner den ikke alikevell gitt..
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Hmmm, merkelig... du kan adde meg som venn da, den ligger under mine grupper:) Heter Tilla;)
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Men det er ei lukket gruppe kom jeg på... Prøv bærere i drammen og omegn i stedet, litt lettere, det er godkjenning og sånn på den andre... Samme invitasjonene går dit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå