Mild, Marcus & Mille Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Har vært bundet til senga i to uker nå, men nå er jeg endelig fri(sk)! Så lurer på om noen andre har lyst til å finne på noe til uka? Hvor og når vil dere eventuelt møtes? Kan begynne å presentere meg da: Linn, 18 år, førstegangsmamma til Marcus født 3. juli, samboer, boende på Jessheim
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 skulle gjerne blitt med på et treff jg/vi.. men vi bor jo så altfor langt unna..!! grr.. Men er førstegangs jg og, Eva Medeleine heter ho, født 12 juni.. Vi bor på en liten plass som heter Ulefoss. Rett og slett et høl..men det er bra uteliv her dah! hehe
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Mild & Marcus: Så bra at du er frisk!:-) Jeg bor i Oslo, og skulle gjerne ha gått på treff...blei så mye surr ang. det den 18. eller 19. (blei det noe treff?) at jeg blei ikke med siden jeg hadde en avtale 19. Vet ikke helt når jeg er ledig den her uka, for snulla må i fysioterapi, og det avtales fra gang til gang. Eneste jeg vet at jeg ikke kan er torsdag kl 14:30! Har ei datter på 9 mnd, og venter nr 2 om 2 mnd...er ikke sammen med barnefar, men vi foreløpig bor vi sammen. Grorud og Eva Madeleine «3: Jeg skal kanskje til Skien første uka i august, men bare kanskje...går vel tog fra Ulefoss til Skien i såfall hvis vi skal ordne treff...kjenner ei anna ei i Skien som også har barn og henger på dib, men ikke her på ung mor.
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Heeeey!! Ja det hadde vært sinnsykt moro! Går ikke tog, men buss Dette må vi snakke mer / nærmere om!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 hvor ung må man være for og få være med??
Mild, Marcus & Mille Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2007 hehe, 84-modell er da ungt nok det
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 så bra! viste ikke hva som gikk for ungt.
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 23. juli 2007 #9 Skrevet 23. juli 2007 Riga nei det blei jo aldri treff fordi alle bæcka ut:( var plutselig bare 1 som ble med bare,fikk aldri respons på tråden min heller... Men blir det oslo treff så blir jeg gjerne med =)
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 23. juli 2007 #10 Skrevet 23. juli 2007 glemte og presantere meg i farta.. Jeg er Maria og er 18 år gammel Tulla er 5 mnd og 3 uker gammel..
SuperJessie <3 Skrevet 23. juli 2007 #11 Skrevet 23. juli 2007 Oslotreff...det blir vi gjerne med på Jeanette og Johanna her (henholdsvis 17 år og 6 måneder), og bor på Tøyen. Foreløpig.
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 23. juli 2007 #12 Skrevet 23. juli 2007 jeg er også med:) godt å høre at du er på bena igjen!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 23. juli 2007 #13 Skrevet 23. juli 2007 Så da er vi jo en del som har lyst til å treffes. Det som er viktig nå for at det i det hele tatt blir treff er det ikke er noen usikkerhet ang. møtetid og -sted! Er vel ikke spådd så godt vær de neste dagene, så da må vi møtes innendørs. Og da må det jo være plass til vogner og barnestoler. Så hvor? Og tidspunktet skal passe til lurer og diverse, så er vel veldig forskjellig når vi kan...jeg vet at jeg ikke kan torsdag 14:00-16:00, og kanskje ikke på onsdag. Jeg foreslår derfor fredag...da har vi jo noen dager på oss til å planlegge og informere. Men åssen er det med dere?
Mild, Marcus & Mille Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 23. juli 2007 Jaa, endelig mange som blir med på treff Jeg har ikke peiling på hvor i Oslo det er vogn-/barnevennlig, men har flere ganger sett at det har vært bim-treff på Egon - så kanskje det er nok av plass til oss der? Fredag passer utmerket for meg Har ingen planer for dagen så tidspunkt kan dere andre få lov til å bestemme ..
Mild, Marcus & Mille Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 24. juli 2007 Kanskje det hadde vært no? Hyssamaia: Slenger du deg også på treff?
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 24. juli 2007 #16 Skrevet 24. juli 2007 må desverre avlyse treff hvis det blir denne uka.. skal filme i morgen,torsdag,fredag og lørdag... Noen som har bestemt en fast dag for treffet?
Mild, Marcus & Mille Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 25. juli 2007 åh, det var synd tror det blir fredag, dessverre. men, nå synes jeg at vi skal prøve å få til flere treff etterhvert! så da blir det null problem for deg å joine i senere tid:)
SuperJessie <3 Skrevet 25. juli 2007 #18 Skrevet 25. juli 2007 Fredag er dagen? Vi kan møtes klokken tolv og spise lunsj f.eks? Mange alternativer - santinos, peppes grønland, pastarestauranten i underetasjen på oslo city som jeg selvfølgelig ikke husker hva heter i farta, kampens hete, bagel & juice nationaltheateret, dattera til hagen... etc etc etc.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. juli 2007 #19 Skrevet 25. juli 2007 Fredag 27. juli, kl 12!!! Passer det for alle? Og hvor skal vi treffes? Passer for meg, og jeg har ingen formeninger om sted! (Kan sikkert også ha et treff i neste uke eller om 2 uker for de som det ikke passer for nå)
Mild, Marcus & Mille Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 25. juli 2007 Passer utmerket for meg! Da tar jeg toget innover med sambo når han skal på jobb Sted er samme for meg, kan ikke Jessie bestemme? Hehe, virker som du har god oversikt
SuperJessie <3 Skrevet 25. juli 2007 #21 Skrevet 25. juli 2007 Ok. Fredag klokken tolv på 'hard rock cafe', vi kommer oss inn med barnevognene og det er relativt greit med plass.. Er litt usikker på dette med barnestoler, men ringer og hører. Er det noen som ikke vet hvor hard rock cafe er, så send meg en pm. så kan de evt få nummeret mitt. Med kollektivt - man går av på nationaltheateret stasjon (bane, buss, trikk, tog), og går langs karl johan med slottet i ryggen.
Mild, Marcus & Mille Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #22 Skrevet 25. juli 2007 Det blir bra Hard Rock Cafe ligger etter universitet hvis man kommer gående fra Nationaltheatret, ikke sant? Gleder meg jeg nå! Endelig har vi fått i gang et treff
SuperJessie <3 Skrevet 25. juli 2007 #23 Skrevet 25. juli 2007 Hvis du kommer fra Oslo S, så er det rett før. I krysset ved Universitetsgata og Karl Johan
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 27. juli 2007 #24 Skrevet 27. juli 2007 beklager.. hadde ikke mulighet til å komme idag. håper jeg kan neste gang. er stortsett bare hjemme men typisk at jeg ikke kan akkurat den dagen det er treff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå