*jaja* Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Er ikke registrert der, men vurderer det. Men har jo hørt mest negativt da. Hva er deres anbefalinger, dere som allerede er registrert?
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er medlem og syns det er litt artig. Men jeg er ikke sånn superhekta og føler jeg har kontrollen:)
Mammasin Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Veldig koselig om du har gamle kjente du ønsker kontakt med:-) Hvor mye info du legger ut om deg selv bestemmer du selv. Den værste farsotten har lagt seg nå så folk er ikke like mye inne. Har ingenting negativt å si om det. Har fått oppdatering om livene til mennesker jeg aldri trodde jeg skulle høre fra igjen og det har vært kjempe hyggelig. Enten liker man dette konseptet eller ikke, vi er alle forskjellige. Men å gå inn og se hva det er,og om det er noe for deg, det vil jeg anbefale:-)
Mammasin Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Tja, man kan jo alltids logge på hos en venn og se hva det går ut på om man ikke helt ser for seg hva det er..Men det går jo an å lage et "fake-navn" også. Har sett flere helene harefrøken og slikt...så da kan man vel unngå at noen skal finne en..men da er jo hele poenget borte:-)
blond Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Poenget er vel ikke borte hvis man bare vil sjekke hvem som befinner seg der og om noen har skrevet om en uten å informere.
Mammasin Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 Du kommer ikke inn på noen sin profil om du ikke har akseptert denne eller blitt akseptert av den. Om du ville se noens profil uten at de vet det, må du kjenne noen som har denne på sin liste og gå inn via dens konto. Det er liksom den lille kontrollen man har, du bestemmer selv hvem du legger til, men legger du de ikke til så kan du heller ikke se profilen deres. Men ja, om du bare vil se hvem som er der,(men du må ha en profil, egen eller via en venn) kan du bare søke på navnet dens så kommer det opp. Men uten at du kan se profilen..jammen er jeg god til å forklare...:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 22. juli 2007 #10 Skrevet 22. juli 2007 Vel om man kan se andres profil uten å være venner med de kommer jo an på om de har en åpen eller lukket profil (anbefaler en lukket en). Jeg syns det er ok, men ikke spes spennende. Begynner å bli lei og å fjerne informasjon hver gang jeg er på nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå