vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Når dere bøyde hodene deres, kjentes det da ut som om dere hadde tannverk og?? Skikkelig verk i tenner/kjeve?
PopUp Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Ja, verking i HELE toppetasjen! Fra nakken og opp :-S
Etaner Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Ja når jeg har hatt bb. så har jeg i hovedsak hatt vondt i tenna og kinnet, skikkelig grusomt...
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2007 Oki! Holder nemlig på å bli sprø her... Fikk konstatert bihulebet på fredag, og er satt på antibiotika... Men er først idag jeg har vondt i tennene og kjeven Før dette har jeg "bare" hatt vondt i hodet! Når vil dette gi seg da??? Tente seriøst på å bestille tannlegetime imorra... Og jeg HATER tannlegen!
olla Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 JA!! Tannverktendenser er et sikkert tegn på bihulebetennelse!
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Jupp, tannverk i alle tennene og press i øynene og pannen.. Skikkelig dritt!
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. juli 2007 #10 Skrevet 23. juli 2007 enig med PopUp jeg... akkurat ferdig med een peicillinkur for dette..
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #11 Skrevet 23. juli 2007 Har hatt det med jevne mellomrom og nå sist kjøpte jeg sånn nese skylle sak på apotek som jeg skyldte med 4 ganger om dagen. Brukte nesespray en gang midt på dagen og ble kvitt de raskere enn før altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå