Gå til innhold

Dere som har hatt bihulebet.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere bøyde hodene deres, kjentes det da ut som om dere hadde tannverk og?? Skikkelig verk i tenner/kjeve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, verking i HELE toppetasjen! Fra nakken og opp :-S

Skrevet

Ja når jeg har hatt bb. så har jeg i hovedsak hatt vondt i tenna og kinnet, skikkelig grusomt...

Skrevet

Oki!

Holder nemlig på å bli sprø her...

Fikk konstatert bihulebet på fredag, og er satt på antibiotika...

Men er først idag jeg har vondt i tennene og kjeven :( Før dette har jeg "bare" hatt vondt i hodet!

Når vil dette gi seg da??? Tente seriøst på å bestille tannlegetime imorra... Og jeg HATER tannlegen!

Skrevet

opp

Skrevet

opp

Skrevet

JA!! Tannverktendenser er et sikkert tegn på bihulebetennelse!

Skrevet

Jupp, tannverk i alle tennene og press i øynene og pannen.. Skikkelig dritt!

Skrevet

Ja, det verket veldig i tennene/kjeven:o(

Skrevet

enig med PopUp jeg... akkurat ferdig med een peicillinkur for dette..

Skrevet

Har hatt det med jevne mellomrom og nå sist kjøpte jeg sånn nese skylle sak på apotek som jeg skyldte med 4 ganger om dagen. Brukte nesespray en gang midt på dagen og ble kvitt de raskere enn før altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...