Gå til innhold

Krydret mat--hvor mye? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i dag, og naa sitter jeg her med rennende nese og naermest svetter mens jeg spiser ekstra sterk kylling-masala, bestilt med ekstra mye krydder for anledningen. Er glad i middels sterk mat, men denne er helt paa grensen til hva jeg takler. Men naa har jeg nesten klart aa faa i meg det meste av kyllingen og sausen--riktignok med hjelp av ris og 4 glass med vann. :-)

Vet jo at det bare er et kjerringraad at sterk mat hjelper, men er det noen som har proevd det og som det faktisk har fungert for? Hvor mye maatte dere spise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare et tips til å døyve svien i munnen.. Drikk melk. Enten underveis, eller etter at du er ferdig å spise. Det gjør godt for munnen!

Har ellers ingen erfaring med sterk mat og igangsetting av fødsel.. ;)

Spis så lenge du koser deg med maten, du..

Skrevet

Må smile litt, har dyttet i meg krydret mat så jeg har svettet ,men det har ikke funka her!!men det sies at det skal være bra ,for chilly er bra for endorfinene og vil hjelpe deg under fødselen.

Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fortel ogsån det går utover kveden

Skrevet

Nei, det der kan ikke anbefales. Eneste som skjedde var at jeg var oppe hele natta pga halsbrann og fordoeyelsesbesvaer. Ingen baby i sikte ennaa...bu huuuu....

Maten var god, da...det er eneste troesten.

Skrevet

Da vet vi det også ;-) Men babyen kommer nok snart nå! Syns jeg gratulerer i fleng her om dagen, så snart må det vel være vår tur også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...