Kummin&Lillesel Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Og allerede i gang med å tolke signaler. Jeg er egentlig ikke av den utålmodige typen, og jeg har på mange måter forsonet meg med at jeg nok skal nærmere termindatoen før jeg kan forvente noen fødsel. Men, nå ble jeg litt usikker. Har i noen dager vært hjemsøkt av menstruasjonssmerter av ulik karakter og styrke. De har kommet og gått gjennom døgnet, men typisk vært sterkest på kvelden. I dag har jeg følt meg merkelig. Jeg er utrolig varm.. Klarer ikke ha på meg klær. Jeg våkna med en utålmodig følelse i kroppen. Og de siste to timene har jeg opplevd noe som kan ligne på rier. Det starta som harde kynnere, som på sitt verste gjorde at jeg følte for å sitte på do, og kaste opp samtidig (jeg har også vært på større dobesøk fire ganger eller så, siden klokka 12..), da den var på sitt sterkeste. Nå har det utvikla seg til menssmerter.. Der jeg faktisk har ropt AU når de virkelig har stått på. Tenk om jeg faktisk føder snart, da. Jeg gidder ikke ringe til JM og sykehus ennå. Men om det pågår enda, om noen timer... Så kan det godt hende jeg ringer. Er forresten helt sykt. Jeg har viiirkelig følelsen av at mensen kommer over meg. Og så går det over.
Anquor Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 beklagar at eg seier det kummin, men du får ikkje føde før meg sit her utruleg utolmodig sjølv, og blir reint sjalu på alle andre som har fått og som er i gang, og no kjem du med termin to dagar etter meg og fortel om tegn på fødsel..... fy så urettferdig!
Kummin&Lillesel Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 Jeg hadde opprinnelig termin 8. august, da :-P Så da har jeg to dager før deg, om man teller mensterminen. :-P Ingen tegn hos deg, da? Det verste er, at jeg blir bare mer og mer fornøyd med tilværelsen som gravid, og lengter ikke egentlig etter å føde. Men de menssmertene her gjør meg litt mistenksom. Det går garantert i seg selv igjen! Er bare kroppen som spiller meg et puss. Særlig siden jeg hele tiden har gått rundt og sagt at jeg skal føde den 22. juli :-P
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Oj--skjoenner godt at du lurer. Det kan jo vaere modningsrier og da--jeg har hatt dem i flere uker naa og de gjoer vondt--saerlig om kvelden. Men saa forsvinner de i loepet av natta. Et tips--proev litt forskjellige aktiviteter. Gaa deg en tur, spis middag, drikk vann, ta deg et bad. Dersom de ikke forsvinner i loepet av alt dette men blir mer intense burde du ta det mer alvorlig. Kynnere/modningsrier pleier aa forsvinne etter hvert naar man bytter aktivitiet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå