Gå til innhold

Hva er din bolig verd ifølge denne linken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2.031.949

Taksten på boligen er 1,9... det vet jeg, for vi skal nemlig selge nå;-)

(betalte litt over en mill for to år siden:=)

Skrevet

Da er min bolig verdt 2,12 mill.

Men det stemmer jo ikke egentlig...

Vil si maks 1,85 mill.

Skrevet

2.35 mill iflg den linken...

Men tviler på at leiligheten går for noe mer en 2.0 mill...

Skrevet

Huset jeg akkurat har kjøpt men ikke tatt over er verdt 778 000-. Kjøpte det for 770 000- Så det var jo ikke så ille :)

Skrevet

Solgte just leiligheten vår, og fikk 1,5 mill mindre enn beregningen her.. og betalte nesten 1 mill mindre enn beregningen for vår nye leilighet...så tror ikke det stemmer:)

Skrevet

1,9. Tok takst for 1/2 år siden, fikk 1,2 da. Holder på å bygge et til bad nå, så da er sikkert taksten litt høyere, men 1,9 det tror jeg ikke.

Skrevet

3.046.226

MEn det stemmer hvertfall ikke.. Banken tok en verdivurdering for halvannet år siden og den var på 2,2 mill. Kan aldri tenke meg at vi skulle få noe mer enn det.

Skrevet

Rett over 5 mill:)

Skrevet

2,4 mill, men det stemmer ikke. Hadde takst i april, og da var den på 1,8. Kan ikke ha steget så mye siden da!

Skrevet

Det ble ikke funnet nok boliger for å kunne gjøre en vurdering.

NB! Vil du gjøre et utvidet søk kan du også søke etter flere postnummer. Dette kan gjøres ved å skille de med komma (f.eks. 0471,0472,0474) eller oppgi fra-til postnummer (f.eks. 0471-0474)

Skrevet

Beregning:Normal verdi på bolig i området: 2.027.920

Etasje: - 40.558

Standardfaktor: + 341.396

Garasje: (Garasje 20 kvm x 1/4 av kvmpris) + 126.745

Balkong: (5% av boligverdi) + 101.396

Antatt pris på boligen: = 2.556.899

Men vet ikke om jeg har tatt inn riktig på antall rom nå.

For er en 3 roms leilighet, men jeg tok inn på 2 rom. Som i 2 soverom. Om det er rom som i 3 roms leilighet så hadde det vært over 2,6 mill.

ALDRI om vi hadde fått det for å si det sånn :)

Skrevet

Stemmer den taksten, vurderer jeg å selge. 1, 5 mill over det jeg tror:)

Skrevet

1.631.515,-

Kjøpte for 1.130.000,- og flyttet inn sept. 2005 da det var ferdig bygget. Vet ikke om jeg hadde fått så mye....

Skrevet

Ojojoj, da er boligen vi skal bygge verdt 9,224 millionoer!!!! Å jessu navn!!! Jaja, den koster oss litt over tre å bygge.

Skrevet

2.700.000

Skrevet

Min gamle takst som er 4 år gammel er på 990 000...

Ny takst i følge denne: 2. 6 mill..!

Vet at prisene har økt en hel masse i området her. Nabohuset ble nettopp solgt for 2.2 mill, og er mindre enn mitt, mindre hage og mindre utsikt...

Så nå må jeg få meg en ny takst :-)

Skrevet

2.858.086

Over en million mer enn vi betalte det... Juhuuuu

Skrevet

3.208.581 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vi kjøpte huset for 2 mill for nesten 2 år siden, overtok for nesten 1,5 år siden. Taksten da var 1,8 mill. Har pussa opp masse da...

Skrevet

3.422.356 - hehehehe, den skulle jeg tatt med i banken gitt :DDDD For vår del viser nok denne nesten en million for mye vil jeg tro.

Skrevet

1,4 millioner.

på hva slags sted bor egentlig dere som kommer over to millioner? her omkring så ligger sjelden husene så høyt i verdi....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...