Gå til innhold

Håpløse tidspunkter på babysvømming..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så irritert.. passer liksom ikke.. Enten er det på dagtid, da kan jo ikke gubben være med.. eller så er det fra 19-19.30, det er jo midt i leggetiden vår.. grrrrrrrrr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor skal dere begge gå? kan ikke gubben gå når han har sin permisjon?

Skrevet

vi har lyst til å gå sammen, derfor.. gubben får ikke permisjon..

Skrevet

ok. Han får ta seg en lang lunsj en dag det er babysvømming da, og være med. Avspasere en time kanskje.

Skrevet

hehe, ja da så.. er ikke alle som "bare" kan avspasere en time i uka. uansett passer det ikke med lunsjtiden hans.. tror ikke du skjønte poenget jeg..

Skrevet

Synes det er en smule merkelig jeg også! Mange som vil ha med gubben liksom, og normal leggetid for de små er jo nettopp i 19-tiden (når de er noen mnd da). Men det er ikke i helgene da? Det er det nemlig her, og søndag er jo perfekt, da skjer det jo ingenting uansett ;o)

Skrevet

Har de ikke babysvømming i helgene heller?

Sikkert ikke ettersom det ikke er noen tidspunkt som passer... :-S

Vet at babysvømmingen her har kurs på helgene også.

Skrevet

kom bare med forslag som kunne gått ann.

Skrevet

kun på lørdags morgen i 9 tiden, vi er mye borte på lørdager.. søndag er en fin dag ja, men da er det ikke kurs:-(

Skrevet

ok, da misforsto jeg deg.. :-)

Skrevet

står på hjemmesiden at det er greit, utemon på 2 av kursstedene, men de er langt unna og uaktuelle uansett:-) så det er ikke noe problem..

Skrevet

vi har klokka 5 vi, akkurat passe for oss :)

men kjedelig hvis de ikke har et bedre tilbud..

vi har "familiedag" de dagene og koser oss sammen, trives best når vi er begge jeg ;)

Skrevet

det er et perfekt tidspunkt.. vi vil også ha det akkurat sånn, en "familiedag".. kose oss sammen.. hvor i landet bor du da, som har så fine tider på babysvømmingen?? :-)

Skrevet

Med førstemann gikk vi begge to i perioder, men siden gubben har bytta job siden da, blir det bare til at jeg går. Der vi skal gå er det babysvømming en dag kl 19 og en annen dag kl 12 og 14 (hverdager)

Skrevet

vi har fått tid til ny runde babysavømming nå og det blir helt umulig for oss... Det er kl 17, og vi er ferdig på jobb 16, 20-30 min hjem fra jobb og 20 min hjemmefra og til svømmingen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...