Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Skal på til legen i morgen for kontroll.. Men tar de og kikker nedentil også?Ble sydd litt og føler at det liksom ikke er helt som det skal være der nede.. Det presser nedover noen ganger, og det kan være litt vondt å gå på do å gjøre både det ene og det andre:)Og fjerner dere dusken?? Har liksom ikke tenkt på det før nå og det frister ikke å begynne å barbere.Tør nesten ikke se der nede engang...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Noen leger har det som rutine å gjøre gu på 6 ukers kontrolen, andre ikke. Men hvis du sier du vil ha gu, så gjør de det. Poenget med timen er jo å sjekke at alt er i orden, eller i alle fall på vei til å bli i orden Men det er ikke noe unormalt at det føles litt rart der nede enda, 6 uker er ikke lang tid. Og det er absolutt ikke nødvendig å fjerne dusken for legens skyld! Han/hun ser vel både med og uten dusk hele tida uten å bry seg noe videre om det ene el andre. Er ikke det de sjekker når de gjør gu for å si det sånn...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Jeg hadde gu på 6 uker kontrollen, det anså jeg som helt normalt. Hvordan skal legen ellers kunne se om alt er på vei tilbake til normalen? Etter en lang fødsel var jeg ikke superkeen på at flere skulle rote rundt nedi der, men det var jo bedre enn å gå og lure på om alt var normalt eller ikke... Og jeg barberer IKKE dusken for legens skyld, gud forby at han skulle tro at jeg "pynter meg" for ham. ) Veldig søt mann som jeg stoler på, men gu er bare en jobb for ham og ikke noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå