skifer Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Har vært i båten i helgen,hatt med et vennepar . Deilig å ikke tenke på prøving og feiling og sånt litt,men det var litt av en tur,plutslig blåste det opp mens gutta pakket teltet som vennene våre hadde sovet i, i går når vi skulle flytte oss til et annet sted,og vi damene var i båten..selvfølgelig måtte den slite seg og slå mot svaberget..så da var det bare å hoppe ut og leke mennesklig fender på såpeglatt underlag..herremin det føltes som en evighet før gutta endelig dukket opp..og der sto vi i den vinden rett mot oss og skøv 23 fot båt så godt vi kunne ut fra land.. Vi klarte det jo,men er stiv og støl og ganske mørbanket i kroppen i dag..så på kvelden når vi lå et sted hvor det var absolutt umulig å slite seg pluss vindstille,da skulle mor og ta seg et glass vin,et glass ble til fire før jeg la meg..så man kan si at det nok hjalp til på slitne formen i dag..har pittelitt hodepine da..selvforskyldt..er ikke så vandt til vin jeg så ..men hadde det veldig hyggelig i går kveld da,hadde det koselig hele helgen faktisk..ble liiitt veeel actionfylt i går ettermiddag men ellers en knall tur. Svigesrene kommer på en ukes besøk søndag,så jeg får vel nok å gjøre,de pleier å sitte på rumpa(spes svigermor) og bli servert..men hyggelig å se dem alikevel da..så det blir nok kos og.. Ikm nermer seg og,er vel lørdag som er den o`store absoluttikkekommendemensdag..har bestilt tester..så er klar ladet til helgen.. Nå ER det vår tur..jaggu..og det MENER jeg!!!! Håper det blir litt sol til uka så jeg kan ta non små overnattingsturer til båten,alt er liksom så mye lettere nå man er der..tenker ikke så mye på dette prøvestyret..blir ikke tid til det..bader og mater svaner og..bare er til..frisk luft og bølgeskvulp,lengter nesten tilbake allerede jeg..men godt å komme hjem å få vasket litt klær og sånt og da.. Nei nå må jeg slutte å skravle her.. Ha det fint da alle sammen ..og test positivt:) Klem Skifer
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Godt at du nyter livet skifer Det er så deilig når en glemmer seg bort en periode. Slitsomt med alt fokuset rundt babylaging. Sikkert deilig å være på sjøen. Neste venteperiode, mellom el og ikm, er jeg i Bulgaria. Så da håper og regner jeg med at jeg får glemt meg litt. Er i pausemnd. fra pergo nå. Pergorunden nå sist gikk dessverre skeis, men har vel en mistanke om at det er mannens soldater som svikter Håper du får en gledelig nyhet om en ukes tid nå da skifer. Da hadde jeg blitt kjempeglad klem
skifer Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 Tusen takk Smugs:) Og i lige måde..håper en spire setter seg godt fast når dere er i Bulgaria og koser dere,da vil jeg og bli kjempeglad:) Klem klem Skifer
bente69;) Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Litt av en acionfylt helg du har hatt skifer. Men å bruke dyrbare skifer som fender, må du slutte med *ler* Har hvert på Hvaler i helga å der blåste det også noe veldig opp i går ettermiddag. Godt dere ikke ble mere skada av fenderdupping og hangover...hehe Deilig å komme seg bort gjøre koselige ting, ikke bare tenke babyprosjekt 24/7 Ja, vi får håpe at sommern snart kommer, jeg kan ikke huske vi har hatt såååå dårlig sommer i Østfold som i år. Skal ha en uke fri igjen fra neste mandag, håper de blir såååå mye bedre vær da:) Tvi, tvi måtte det bli din (ja, min også) tur til å teste positivt denne pp. Klem fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Hei skifer ) Du er virkelig litt av en matros ). Det er godt det har roet seg nå mot ikm, og at det bare er "oppvartning" av svigermor som står på tapeten... Jeg håper du får nytte av innkjøpte tester,og ikke minst-jeg håper det lyser blått og klart gravid av dem. !!!! Beste ønsker og sommer klem i fra
skifer Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2007 På HVALER Bente:) Var jo der vi var og,på Akerøya faktisk..da det blåste opp..kom helt plutselig..ankret løsner jo lett der ute ,er jo sandbunn,så der stod vi ja,og sloss mot bølger og vind...ble jo stille uttpå kveldinga,da lå vi i Skjeldsbusundet..hmm har nok ganske sikkert sett hverandre en eller annen gang vi:) Takk for klemmer alle sammen..og neida,jeg skal ikke leke fender mer heller..he he.. Håååååper så inderlig jeg får tester av den sorten som blir positive.. Klemme klemme klemme på go`gjengen her inne:) Skifer(ikke lenger fendermatriale)
skifer Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2007 Håper foresten vi alle sammen får tester av den positive sorten:)
gull-ønske Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Hei Skifer! Betryggende å høre at du ikke tenker å leke fender mere! :-) Høres ut som det ble mer dramatikk enne ønskelig i ferien. Håper været bedrer seg og at du får tilbringe mer tid med å mate svaner isteden. Ønsker deg lykke til i tiden fram mot ikm og positiv testing! Klem
skifer Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2007 Tusen takk Gull-ønske:) Været er litt ok i dag,men det er ikke meldt noe særlig fint i dagene som kommer..pyttsann..man får nyte øyeblikkene istedet. 3 dager til ikm plutselig. Lykke til deg og i jakten på Gullet:) Klemmer fra Skifer
bente69;) Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 På Akerøya ja, det er jo nesten rett borti der.... Mine foreldre bor på Asmaløya, omtrant akkurat der løpern renner ut mellom Asmaløya og Kirkøy i nærheten av Vikerhavn. Jeg er vokst opp med hytte på Asmaløy, så jeg har hvert mye rundt på Hvaler. Så du skal ikke se bort fra at vi har gått på hverandre enten på Koster eller Skjærhallen...hehe Godt du har gjort slutt på fender "stuntet", kanskje vi sees til uka, da skal jeg være endel på Hvaler. Om det blir fint vær da, i dårlig vær kan jeg like gjerne være i Moss.
skifer Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. juli 2007 Blir det fint vær skal vi garantert ut på Hvaler:) Vokst opp med hytte på Vesterøy selv,men den er solgt for maaange år siden(faren min døde for ti år siden) så nå har vi bare båt der ute..bor ikke langt unna Moss heller jeg nei kvarters kjøring ca.kommer an på hvilken vei vi tar og hvor fort vi kjører. Litt artig da:) KLem
Modesty Blaise Skrevet 25. juli 2007 #12 Skrevet 25. juli 2007 Misunner dere som har svaberg og hytter ved sjøen. Kunne godt ha tenkt meg et sted å rømme til i helgene jeg og. Vi får derimot kose oss hjemme. Har jo hus ved sjøen og brygge i hagen så jeg har vel ikke lov å klage. Nå er det bare to arbeidsdager igjen til ferie. Steik så jeg gleder meg....vi drar lørdag morgen mot østlandet og legger ferien i danmark. Hører rykter om ekstremvær der i neste uke...jajaja Spent på å høre om din IKM nå Skifer...du må oppdatere oss!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå