melissa&baby:) Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Leste her for en tid tilbake at flergangsfødende hadde 1 cm åpning uansett, at det kun er førstegangsfødende som er 100% lukkede....kan dette stemme??
ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Nei, dette stemmer overhode ikke... Jeg fødte mitt andre barn ifjor, og var inne på føden noen ganger, og hadde ikke åpning i det hele tatt! ikke så mye som en mm... helt lukket og fast:-)
persilla med en prins Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 De fleste flergangs fødene kan gå med opptil 1-3 cm åpning gjenom hele svangerskapet.Fikk den beskjeden av fødelslegen jeg var hos!! Jeg er 3 gangs og har 1 cm åpning
*3barns mamma* Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 hei.var inne på kontroll i uke 34 og da var livmorhalsen myk og hun kunne få inn en fing men,sa at det ikke talt som noe åpning...søren og.. eg så trodde d gjerna va et hint om at eg fødte før termin hehe.. så er d vanligt .. jaja... sånn kan det gå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå