stinky-monkey Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Jeg ble så skuffa over mannen min i dag når jeg kom hjem fra jobb!! Han og guttene var ute i hagen og lekte. Vel, dvs..guttene lekte og mannen min dreiv med bilen. Så tenkte jeg at lillejenta sikkert sover. Men da jeg spør så sier han, "nei, hun sover ikke. Tror hun er på rommet sitt".. Først trodde jeg han køddet med meg, men da jeg kom inn, så fikk jeg meg en overaskelse ja!!! Lille jenta vår på 15 mnd stod helt alene inne på stua ved salongbordet, og spiste på noen lysmansjetter med pittesmå perler på. Så hadde hun en klinkekule i ene hånden, og et stort glass i andre hånda. På gulvet lå det papirbiter overalt. Er det mulig å være så vanvittig ansvarsløs? Jeg ble så sjokkert over at han kunne la henne være alene inne mens alle de andre var ute!! Nå vet jeg ikke om jeg tør å gå fra barna flere ganger og la de være hos han.. Hvordan hadde dere reagert på dette?
Monajenten Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Herregud, da hadde det blitt månelyst her! Jeg hadde blitt skikkelig skuffet og sint. Sånt gjør man IKKE:-( Stakkars lillejenten da, og det kunne jo gått ille om du ikke hadde kommet inn:-(
stinky-monkey Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 Ja, jeg ble ikke særlig blid når jeg fikk den overaskelsen!! Tenk om jeg hadde funnet henne på gulvet, kvelt av klinkekulen som satt fast i halsen eller noe annet... Fy! Kan ikke tenke sånn...men jeg blir skikkelig forbanna!! ARGH!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå