Trebarnsmamma30 Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Er i første prøveperiode nå med vårt andre barn.. litt skummelt dette her:) Har ikke noe tro på å treffe med en gang da, kan jo ta tid dette..men det sitter jo i bakhodet når vi har gått en hel mnd uten prevensjon for første gang siden jeg ble gravid sist.. Har ei jente på snart 19 mnd fra før, født desember -05. Håper hun kan bli storesøster i løpet av 2008:) Dette er mitt første innlegg som prøver..hehe.
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Hehe... Vi har også en som er født i desember 05 og vi har lyst til å bli prøvere, men må nok vente litt med det:( Lykke til med babylagingen! Hvor lang tid tok det sist?
Lempicka Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 samme her, prøver vi og... sluttet med pilla for en mnd siden... håper det ikke tar så lang tid. har ei jente på snart 6 og ei jente på 1 år i dag.
Trebarnsmamma30 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2007 Sist tok det nesten 8 mnd, men da hadde jeg hatt en MA først i uke 12 (ble gravid på første forsøk da) og jeg mistet mensen lenge etterpå.. hadde kun mensen 3 ganger på 8 mnd, så kan vel ikke regne helt med det..har regelmessig mens nå, så håper det går litt fortere:)
♥pilutta♥ Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Vi er også prøvere:-) har en gutt på 6,5 mndr fra før. Lykke til til oss alle!
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Jepp, vi er prøvere, og det ser ut til å ta tid!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Ja vi pratet og ble enige i går kveld faktisk:-) Har en gutt på 3 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå