Nette-mor med lykke i magen Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Hva er din erfarin Hører mange sier 2 dager??? vet at det kan gå måneder om trent. Men lurer altså på deres erfaringer.... min gikk i går.... forrige svangerskap tok det to døgn før fødselen startet. Mens nå gikk den 15 dager før termin... Er jo spent da
*RutIetutt* Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Sist svangerskap gikk vannet ca ti min etter slimproppen og riene satte inn ca en time etter det...men har hørt at det kan gå opp til noen uker fra slimproppen går til fødselen starter...
jua 10.12.05 Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Med førstemann 2 dager før med nr 2 6 timer før.
persilla med en prins Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Slimproppen kan gå 1 mnd før . men det er forskjelig fra person til person.Her gikk den for 1 mnd siden, i de 2 andre svangerskapene har jeg ikke sett noe til den .
timich Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Første gangen gikk den bare timer før jeg fødte, men i de neste to svangerskapene gikk den aldri. Har ikke sett noe til den nå heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå