Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 http://www.nettavisen.no/verden/article1237517.ece
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Hva mener dere? Tror dere det er foreldrene som står bak dette?
Northernlights Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 "Endelig" hva da? Endelig skal foreldrene straffes enda mer? Ubetenksomme foreldre skal jeg gå med på at de var. Og hadde ikke gjort det selv. Jeg hadde låst dører og vinduer bak meg.Forresten, jeg hadde ikke gått fra barna i det hele tatt. Men å straffe dem? Hva med alle norske mødre som lar barn sove i vogn utenfor huset? Restauranten?Butikken? Mutters alene kan nyfødte ligge utenfor, helt fritt vilt for gale fremmede mennesker å snatche dem på to sekunder. Kidnapping er noe som er uvanlig i Norge,men det har hendt, og skjer nok igjen. Hva med å heller la sånne historier være en lærepenge for alle foreldre som går fra barn i bil eller i vogn, og passe bedre på? Gale folk finnes i alle land. Ingen er trygge,egentlig. Synes fremdeles synd på disse som mistet jenten sin.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Sitat: Hva med alle norske mødre som lar barn sove i vogn utenfor huset? Restauranten?Butikken? Mutters alene kan nyfødte ligge utenfor, helt fritt vilt for gale fremmede mennesker å snatche dem på to sekunder. Det forsvarer ikke noe. Fordi om naboen gjør noe galt betyr det ikke at jeg kan gjøre det uten å bli straffet for det. Det er lov å tenke selv! Jeg tror faktsik foreldrene vet mer en de vil ut med. Det stemmer ikke at en unge kan bli bortført av fremede på et ukjent sted uten å lage en lyd. Uten at noen har sett noe. Den som har gjort det visste at ungene lå der alene. Visste når det kom noen for å se etter ungene. Da burde familien vært overvåket over tid vel? Hvorfor risikere så mye for akkurat den ungen? Det springer unger rundt på gata og leker, det er enklere å lokke en unge inn i en bil enn å gå inn på et rom der flere barn sover og ta en av dem. Det er på tide at foreldrene blir etterforsket. Og om de ikke har noe å skjule så hvorfor ikke bare samarbeide? Virker jo som de synes det er helt skammelig. Mulig det er det men jeg mener alle muligheter må holdes åpne. Også den muligheten at kjente står bak. Tror de burde ta en god prat med en mannsperson i kretsen hennes. Det er ikke noe nytt at foreldre er psykisk syke og ute etter oppmerksomhet og medlidenhet. Stygg tanke men det er jo faktisk sant at slike mennesker finnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå