Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min sover ikke med mindre jeg bærer/bysser... Hun er veldig krevende når hun er våken også. Må alltid holdes. Liker heller ikke å bli trillet i vogn... Kan godt sove i bæresjal, men liker ikke det når hun er våken... Dette er kjempeslitsomt. Noen med gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hun sover i en stor sprinkelseng - pakk noe godt rundt henne så det blir lunt, f.eks rull et håndkle og legg det under lakenet i en halvsirkel slik at babyen kjenner "vegger" rundt seg.

Det kan hende hun har smerter i magen, min minste var veldig fysisk de gangene hun hadde magevondt - kunne overhodet ikke ligge alene. Men så da hun fikk bæsjet ble hun helt annerledes.

Tar hun smokk?

Synes du skal gi henne masse nærhet slik hun krever, men kanskje greit å kontakte helsestasjon el.l for å finne ut om hun har vondt noe sted? Håper det går seg til snart!

Skrevet

Har prøvd å pakke henne godt inn når hun skal ligge å sove, men det nytter ikke. Hun kan kanskje sove 1/2 time i vognen, men dersom det ikke er bevegelse på den, våkner hun. Hun er sånn hele døgnet. Må ha henne sammen med meg i senga om natten og hun må ligge inntil meg ellers våkner hun. Hun må bysses eller ammes i søvn. Og sover som regel rolig så lenge hun sover på brystet eller i armene mine, men dette går jo ikke i lengden.

Det virker egentlig ikke som om hun har vondt. Hun bæsjer ofte, og uten noe stort besvær. Luft får hun også ut.

Hun tar ikke smokk. Vi har prøvd og prøvd... Og prøver faktisk fortsatt... Hun sutter på den, men klarer liksom ikke helt å få teknikken slik at hun holder på den selv.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...