Gå til innhold

hvem er gal?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og smaboeren min hadde blitt enige om at vi skulle male rommet til den babyen som kommer i desember og vår nåvärende sönn sitt romm... det rommet til vår sönn skulle väre hvitt med en turkis vegg, det hadde vi blitt enige om, så i går overnattet jeg og vår sönn hos mine forelder fordi han og en kamerat skulle male rommene i går kveld.

å når jeg kommer hjem i dag så er fean meg hele rommet til vår sönn på snart 3 år helt TURKIS!!!!!

det var ikke det vi hadde blitt eninge om, å jeg ble lei meg for det så ikke ut, det ser helt for jävlig ut rett å slett:(

så blir han sur på meg fordi jeg blir lei meg å sur for at han har tatt seg den friheten å male hele rommet fordi han synest at det virket finere!!!

så da var jeg plutselig helt skadd i hodet mitt å faen ikke til å ha i hus når jeg var gravid, åså var jeg utakknemlig sa han!

hva synes dere, er det meg eller han det er noe med??

foresten babyrommet ble kjempe fint:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min første tanke når jeg leste dette -oi, her var det ei som var forbanna...

Men, kan jo forstå deg - men ikke bli helt ut av deg - maling kan alltids males over igjen... har man blitt enig så har man blitt enig... synes det hørtes stilig ut med en vegg turkis og resten hvitt jeg :) Tror ikke det er noe spesielt med noen av dere - men hvis du reagerte voldsomt så kan jeg jo forstå at han også reagerer voldsomt, det er jo ikke bare vi gravide som kan reagere ;) Men ta det opp med han på en grei og rolig måte og snakk om hva dere ble enige om... Det ordner seg sikkert.....

Skrevet

det ordnet seg så nå skal det bli turkis å hvitt på veggene:)

han innrömet at han ikke hadde gjort slik vi ble enige om og jeg unsjulte meg for at jeg ble sint for en fille ting:) så nå er alt i orden:) men jeg ble bare så sjokkert da jeg kom hjem i dag å at hele rommet var turkis hehe...han nevnte ingenting om det i går, så da jeg kom hjem var jeg forberet på et rom med den blå vegg å ikke et helt romm;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...