Gå til innhold

Hvordan tar dere knipeøvelser?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk flere øvelser av fysioterapeut. Det vil si å knipe i forskjellige stillinger. Tror det er samme stillinger som de det er bilde av i spedbarnsboka forreaten. Men jeg synes det er så vanskelig å knipe i disse stillingene. føler jeg får knepet bedre om jeg ligger på rygg.. Og hvor lenge holder dere knipet, hvor mange knip tar dere, og hvor mange ganger am dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det når jeg har lagt meg for kvelden, altså på rygg med bena litt fra hverandre. Kniper 30 ganger, skal liksom holde 6 sek. om gangen men blir til at jeg teller (litt for fort;)) til 6.

Skrevet

ok... lenge siden du fødte? Jeg fødte for 3 mnd siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...