Gå til innhold

lever dere som normalt mens dere prøver??

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på dette siden jeg røyker og tar en fest innimellom.. er det bare meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Når jeg skal begynne min prøveperiode har jeg bestemt meg for verken å drikke eller noe annet. Men det er vel litt opp til hver enkelt av oss=) Jeg orker ikke tanken på at jeg skal utsette fosteret for det dersom jeg blir gravid. Du vet jo ikke akkurat når dette skjer...

Skrevet

d er ikke bare deg:) man kan ikke slutte å leve selv om man prøver å bli gravid. jeg tror d er større sjans å bli gravid hvid man bare slapper av å gjør normale ting:) jeg kjenner veldig mange som festet i perioden fra EL til IKM og de har d gått bare bra med:)

Skrevet

jeg har vært gravid en gang før,men mistet 23 mai.. sluttet på pillen,men trodde ikke det skulle gå så fort å bli gravid... prøver å ikke tenke så mye på det,derfor lever jeg som normalt. bra det ikke bare er meg som gjør det. sluttet å røyke på dagen da jeg fikk positiv test sist, ikke noe problem..og drikke selvfølgelig..

Skrevet

Hei:-)

Jeg lever så normalt som mulig, men prøver å la være å drikke i perioden mellom eggløsning og IKM. I tilfelle jeg skulle bli gravid da:-)

Så lenge jeg har vært prøver i 9 mnd nå så må en nesten leve et normalt liv, ellers går enn på veggene tror jeg;-)

Skrevet

Jeg lever helt som før:-)

Skrevet

jeg drikker ikke alkohol... og har begynt å spise folat og vitaminer...

Skrevet

trapper ned til tre kopper kaffi om dagen og har ikke tenkt å drikke mellom eggløsning og IKM..

Skrevet

Tatt en pause i å drikke alkohol og spiser folat med c vitamin og jern og tar omega 3. Men ellers går det mye i usunn mat nå i ferietiden desverre.

Skrevet

jeg røyker ikke da, så det trenger jeg ikke tenke på.. men nå har jeg ikke drukket alkohol i seks mnd.. før vi dro på ferie.. da drakk jeg en rus brus på kvelden som kos... tror ikke jeg blir gravid med det første, så da orker jeg ikke å bli helt avholds... men drikker ikke når det nærmer seg ikm, sånn i tilfelle..

Skrevet

Jeg drikker ikke alkohol når det nærmer seg IKM, er mer forsiktig med koffein, tar folat, omega3 og multivitaminer, og prøver å spise sunnere. Men lever egentlig ganske som normalt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...