ls83 Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 lurer på dette siden jeg røyker og tar en fest innimellom.. er det bare meg??
Høstspire 2011 Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Hei! Når jeg skal begynne min prøveperiode har jeg bestemt meg for verken å drikke eller noe annet. Men det er vel litt opp til hver enkelt av oss=) Jeg orker ikke tanken på at jeg skal utsette fosteret for det dersom jeg blir gravid. Du vet jo ikke akkurat når dette skjer...
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 d er ikke bare deg:) man kan ikke slutte å leve selv om man prøver å bli gravid. jeg tror d er større sjans å bli gravid hvid man bare slapper av å gjør normale ting:) jeg kjenner veldig mange som festet i perioden fra EL til IKM og de har d gått bare bra med:)
ls83 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2007 jeg har vært gravid en gang før,men mistet 23 mai.. sluttet på pillen,men trodde ikke det skulle gå så fort å bli gravid... prøver å ikke tenke så mye på det,derfor lever jeg som normalt. bra det ikke bare er meg som gjør det. sluttet å røyke på dagen da jeg fikk positiv test sist, ikke noe problem..og drikke selvfølgelig..
Kongenpåhavet Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Hei:-) Jeg lever så normalt som mulig, men prøver å la være å drikke i perioden mellom eggløsning og IKM. I tilfelle jeg skulle bli gravid da:-) Så lenge jeg har vært prøver i 9 mnd nå så må en nesten leve et normalt liv, ellers går enn på veggene tror jeg;-)
mai mammaen til to Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 jeg drikker ikke alkohol... og har begynt å spise folat og vitaminer...
Hemmeligheten Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 trapper ned til tre kopper kaffi om dagen og har ikke tenkt å drikke mellom eggløsning og IKM..
julyen Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 Tatt en pause i å drikke alkohol og spiser folat med c vitamin og jern og tar omega 3. Men ellers går det mye i usunn mat nå i ferietiden desverre.
rampejenta - ny spire Skrevet 22. juli 2007 #10 Skrevet 22. juli 2007 jeg røyker ikke da, så det trenger jeg ikke tenke på.. men nå har jeg ikke drukket alkohol i seks mnd.. før vi dro på ferie.. da drakk jeg en rus brus på kvelden som kos... tror ikke jeg blir gravid med det første, så da orker jeg ikke å bli helt avholds... men drikker ikke når det nærmer seg ikm, sånn i tilfelle..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. juli 2007 #11 Skrevet 22. juli 2007 Jeg drikker ikke alkohol når det nærmer seg IKM, er mer forsiktig med koffein, tar folat, omega3 og multivitaminer, og prøver å spise sunnere. Men lever egentlig ganske som normalt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå