optimist.. Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Hei alle sammen:))) Jeg vet ikke jeg...men jeg fikk en skyggestrek på sånn billigtest(stav) Er på dag 35 i dag.. Hvor vanlig er det å få sånn strek uten å være gravid?? Kan det være???? Tør ikke tro men.. Hva tror dere??
Dolly Duck Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Så spennende optimist!!! Jeg kan ikke tenke meg annet enn at du er gravid, jeg... Har ikke opplevd en eneste skygge når jeg ikke har vært gravid, men de strimlene fra billigetester.no har slått ut svakt nokså lenge etter ikm hos meg... Testene er jo nødt for å ha hcg hormon for å kunne slå ut i det hele tatt, så jeg prøver jeg meg med et forsiktig GRATULERER!! Lykke til, dette er kjempespennende!! 8-D
skifer Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Jeg derimot har fått streker flere ganger uten å være gravid på BT,ikke skygger en gang men svake rosa. Det skal være nevnt at jeg har fått målt hcg på 5 i ikkegravid tilstand,noe som er helt normalt..(0-5 er normalt)så om jeg har hatt et lite oppsving i hormonene så har vel det gitt utslag antageligvis.. ..men dette er meg.. Håper for din skyld at det er noe skikkelig på gang. Masse lykke til. Klem Skifer
skifer Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 _Og bare så det er sagt..jeg bruker BT enda jeg altså.. Bare tolker de litt forsiktig.. Blir de sterkere så ER det jo noe på gang.. Blir spemnende å høre om din neste test:) en klem til fra skifer
optimist.. Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2007 Takk for svarene,Dolly og Skifer:)) Håper såå inderlig at du har rett Dolly!!!! Men siden du har opplevd det samme som meg Skifer så er jeg sikkert ikke så heldig at jeg virkelig er gravid... Får kjøpe meg en CB for å være på sikre siden.. Litt skummelt å merke at jeg blir litt optimistisk nå, men da kommer sikkert mensen i morgen da,he-he.. Masse klemmer
skifer Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Jeg ville jo ikke ta fra deg troen da vennen,men må jo dele erfaringer..håper CB blir knallblå og tydelig Klem igjen
Modesty Blaise Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Enda en thriller?? Herligheten så spennend her er da om dagen og dette midt i ferien. Drar du på apoteket i morgen den dag? Jeg heier på deg. Og jeg har aldri hatt skyggestreker når jeg ikke har vært gravid jeg heller...
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Å gud så spennende optimist!!!!!!! Du verden så hyggelig det hadde vært om du er gravid Etter alt du har vært igjennom nå... og så kanskje ble du det helt av deg selv Du får ta en CB, den er nok mye sikrere, men skyggestrek på en billigtest er heller ikke å forakte:) Jeg har også erfaring med at det tar flere dager før en billigtest er positiv enn feks. en CB. Gleder meg til fortsettelsen, og skal krysse alt jeg kan for deg! Klem
bente69;) Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 Ååååååååå....... Jeg digger trillere:))) Det hadde jo hvert helt over helmaks om du var gravid, optimist:) Syns du skal komme deg avgårde i morgen å få deg en cb test. Vi får tro det beste til det motsatte er bevist optimist. Tvi, tvi måtte det være din/deres tur nå, det hadde gledet meg massemye!!!)))
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 22. juli 2007 #10 Skrevet 22. juli 2007 Jeg velger å tro på en god nyhet hos deg vennen! Fordi du fortjener det ! Venter i spenning på en oppdatering...... )
skifer Skrevet 23. juli 2007 #11 Skrevet 23. juli 2007 Nå venter jeg spent her..håpe håpe. Klem Skifer
optimist.. Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. juli 2007 Hei på dere jenter:) Da våkna jeg til mensen eller tidlig SA i dag da:))) Litt merkelig, men bare kommet svart blod.. Jeg vet ikke om dette var enda en kjemisk graviditet men selvfølgelig skulle det ikke være meg unt å beholde!!ÅÅÅ jeg blir så frustrert og deppa!! Men det var i hvert fall en strek på testen i går,det er helt sikkert!! Men hva hjelper vel det...... Trist klem
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #13 Skrevet 23. juli 2007 Å nei! Kjære optimist. For en skuffelse! Sånn som jeg har håpt for deg nå, og ønsket at du skulle være så heldig å endelig være gravid. Uff, syns så synd på deg nå. Kan tenke meg at du er utrolig skuffet og lei deg. Dette her må bare ta en ende snart. Syns virkelig både du og jeg fortjener en varig positiv test snart. Vi SKAL få det til!!! Så det så! Megastor trøsteklem fra meg
Dotten Skrevet 24. juli 2007 #14 Skrevet 24. juli 2007 Huff NEI!!! Den idiot tanta.....!!! Vi får håpe det snart blir din tur, og at en liten superspire tar bolig i magen din, og nekter å flytte før etter ca 40 ukers tid... Masse klemmer
gull-ønske Skrevet 24. juli 2007 #15 Skrevet 24. juli 2007 Kjære Optimist! Skulle ikke vært lov med slike streker som gir oss håp, men deretter bare dytter oss ned i kjelleren igjen. Håper du kommer deg raskt etter denne nedturen og at det virkelig snart er din tur til å beholde håpet og gleden i 9 gode måneder. Klem
skifer Skrevet 24. juli 2007 #16 Skrevet 24. juli 2007 Det var dritt optimist,pokkers dustetante:(knurr!! Mange klemmer fra Skifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå