3b@rnsmor-30* Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 jeg er heeeeeeeeeelt blank jeg... ikke lyst på noe heller.. eller jo... gå ut og spise pizza, men det har vi ikke råd til.... baker brød nå (hadde ikke mer i fryseren), så det blir i hvertfall god kveldsmat =) hva skal dere spise i dag, en søndag midt i ferien??
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Biff med brokkoli og sjampinnonstuing med løk og bacon.... Hihi, arti å være på slankern! :-D
~~DoraDora~~ Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Kalkunbryst, poteter, gulerøtter, rosenkål, fløtesaus, og waldorfsalat...nam nam
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2007 åååååå... nå fikk jeg også lyst på biff..... vi har ikke noe spennende i fryseren... æsj..
barn_3 Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 vi har nettopp spist koteletter med hjemmelagde fløtegratinerte poteter, grønnsaker og bernaisesaus...det var i grunnen ganske godt:)) Ongan ønska sæ sjokoladepudding og gele til dessert...
Nit@™ Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 Har nettopp stekt ferdig taco-burgere. Første gangen jeg har gjort det og det ble bare nam nam ) Gleder meg til å spise ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå